Sonunda Vstromu aldım

Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
binmekten vakit bulabilirseniz f 650 ile karşılaştırabilir misiniz biraz? =) teşekkürler.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
eski bir v-storm binicisi olarak doğru tercih diyorum.allah güle güle binmek nasip etsin kazasız belasız
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
sıkı makınadır,turıng lerde tutulan model,hayırlı olsun kazasız surusler dılıyorum.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
hayırlı olsunn :) buna alışınca sana bir tane de DL1000 nasip olur inşallah :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Masallah diyelim , harika bir secim allah kaza bela yuzu gostermesin hic birimize
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız bol km. ler... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun allah kaza bela göstermesin tekerin düz bassın:rendeer:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133
Kardeşim hayırlı olsun allah kaza bela vermesin, aldığın motor çok değerli kıymetini bil, kimseye denemeleri için verme.
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
69
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Allah hiçbirimize kaza bela göstermesin....

binmekten vakit bulabilirseniz f 650 ile karşılaştırabilir misiniz biraz? =) teşekkürler.


Şu ana kadar kullandığım kadarı ile F 650 gs'den ilk göze çarpan ve en büyük farkı titreşimin hiç olmaması bi de gazı açtın mı daha iyi gidiyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
59
maşallah hayırlı uğurlu olsun:rendeer: yolun açık, motorun hızlı,keyfin gıcır olsun:)
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
99
abi hayırlı uğrlu olsun inşallah ve kazasız belasız sürüşler.

Hep atmak istediğim başlığı da atmışsın :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst