sonunda motosikletimi aldim:)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlısı olsun...Bir kez daha diyeyim sana....İlk duyanlardan biriyim...:p
İyi kayboldun ortalardan..Bizde motor aldık ama kaybolmadık....

Yavaş kullan ha....:wiinkk:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
yok değilim.. biz arkadaşımla o motora bakıyoduk sağına soluna.. hatta korlas'tan bi adam da bize yardımcı oluyodu.. tam karar verdik motoru alıcaz.. sen geldin kapora verdin aldın motoru.. biz de şaşırdık kaldık.. ama biz önce gelmiştik falan demeye bile kalmadı...

hehehehe.... baktiklari motoru alip nanik yaptigim(gercekten yapmistim) o iki kisiden hangisisin?

ama valla da billa da ben sizin almaya karar verdiginizi bilmiyordum. beni sizden daha kararli mi gorduler, bayan alsin mi istediler bilmiyorum:)
ya, saglik olsun:D ben sana 8000e satim onu:D sen uzulme:D:D:queen::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
hehehehe.... baktiklari motoru alip nanik yaptigim(gercekten yapmistim) o iki kisiden hangisisin?

ama valla da billa da ben sizin almaya karar verdiginizi bilmiyordum. beni sizden daha kararli mi gorduler, bayan alsin die mi istediler bilmiyorum:)
ya, saglik olsun:D ben sana 8000e satim onu:D sen uzulme:D:D:queen::bounce:

hımm evet bize "nanik" yapmıştın bi de.... ne yapalım canım, senin kısmetineymiş.. zaten daha sonra daha ucuza o kadar temiz bir motor daha bulduk.. :)... arkadaşım için bakıyoduk aslında... ben, sarışın uzun kıvırcık saçlı olan değilim.. diğeriyim... motoru da o arkadaş için bakıyoduk..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Daha motor hikayemin gidişatına karar veremememe rağmen(maxiscooter'mi? naked veya touringmi?) seçeneklerimin en başında olan modellerden biride bu.Güzel makine almışsın.Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Hayırlısı olsun...Bir kez daha diyeyim sana....İlk duyanlardan biriyim...:p
İyi kayboldun ortalardan..Bizde motor aldık ama kaybolmadık....

Yavaş kullan ha....:wiinkk:

motoru aldigim 7. gun kazara cevre yoluna ciktim. orda da trafige uymak icin mecburi 100le gittim. motoru da 1000km de almistim. rodaji tamamlandi mi tamamlanmadi mi denemek icin 140 a ciktim FSM-kadikoy arasi yolda. Ama denemek icin ciktim. sonna da cikmadim.
cok dikkatliyim ama:) sagol

hade bakalım hayırlı olsun ...


arigato gozaimashte.........
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Oo hayırlı olsun arkadasım. Eskiden daha sık görüyordum gibi sanki mesajlarını ben. demekki makina almanın sosyal hayata yansımasıymış, güzel bişi bu, Kazasız, belasız, krosuz, mutlu ve umutlu
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hayırlı olsun bakalım. kazasız belasız sürüşler dilerim.nazar değmesin. koy bakalım resmini nasıl bir motormuş görelim.artık bi tur verirsin hı?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hayırlı olsun güle güle kullan motor seçimin güzelmiş.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Motorun hayırlı olsun resimlerini bekliyoruz artık :queen: darısı başımıza
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Nasıl da tadını çıkardığın belli ama, bravo valla :cat:
Tebrikler, iyi ki varsınız trafikte :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sizin adınıza çok sevindim,sonunda gönlünüze göre ve bence kolay sıkılmayacağınız bir motor edinmişsiniz,tebrik ederim iyi günlerde kullanın.:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı olsun. Darısı motoru olmayanların başına :rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Alma- etme diyenler olmustu aranizdan ama, gayet de iyi anlasiyorum motorumla:) Bi sorun yok cok sukur:) :cat:

biri de bendim. lafımızı dinlemediğin için kötekliksin ya neyse :p
aldın artık, dikkatli ol bari.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
bakim yapistirabildim mi...



minik olmus:) olsun napak.. büüle bakın..
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
ne bu ? resim için yolun ortasından daha iyi bir yer bulamadın mı? töbe töbe.
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
çok güzel motor,hayırlı olsun,kazasız sürüşler dilerim:rendeer:
bende istiyorum aynısının tıpkısından:salut:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
:( . geçti mi boğazından ? yoksa hafif de olsa bir tıkanıklık oldu mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst