sonunda motosikletimi aldim:)

Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
kartımı yayınlıyorum yırtıp atmayın lazım olabilir.

dsc025410vu.jpg


dsc025420ov.jpg
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yaw richy o nasıl kart öyle...resimdeki şahsiyet sakın benim deme...tam emin olamıyorum çünkü senin saçların kıvırcıktı ve resimdeki şahsın saçları haliyle görünmüyo...ben değilim de bu şaka de ne olur...:queen:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
bilooo yeni nickin hayırlı olsun :)
askerdeyken çektirmiştim resmi :queen:
 
Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
85
hayırlısı olsun

bu arada pınar hanım nasılsınız bakalım kart olaylarına gırmıssınız :)
mıllete kaza yaptıracaksınız valla
bulusmalarda gorusmek uzere:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
hayırlısı olsun

bu arada pınar hanım nasılsınız bakalım kart olaylarına gırmıssınız :)
mıllete kaza yaptıracaksınız valla
bulusmalarda gorusmek uzere:cat:

Kaan..
Çok iyi yaa hiç görmemiştim seni bu sitede. Süppperrrr.....
Kart olayı ayrı bi olay :) Hem kaza yaptırıcaksınız deil kaza yaptıracaklar. İşe giderken servisler hususi yanıma geliyo iki saat gitmiyo içerdekilerin hepsi cama yapışık, yola dikkat edemiyorum vallahi :)
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
Hayırlı olsun cezerye kazasız günler dilerim:rendeer:



ahhh cbr 125 ahhh içim gidiyo:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst