Sonunda ... KTM

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Günlerdir beklediğim KTM SXC 400 sonunda geldi işte... http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_400_sxc_1999.php
19uj2.jpg


Güzel bağlamışlar..
28dq.jpg


Nasıl inecek bu yahu..?
30bh.jpg


O kadar da ağır değildir..
42du.jpg


Ben karışmam, siz indirin..
52wg.jpg


Aferin çocuklar iyi başardınız bu işi..
66id.jpg


Belgeleri imzalayalım..
72is1.jpg


Şöyle kenara alalım..
81zs.jpg


Sehpasına almak da ne zormuş..!
98yu.jpg


Alo, Şakir , nerede bunun benzin musluğu ?
108fh.jpg


Benzin şamandırası takılı kalmış olabilir, tahliye borusundan benzin damlatıyor..
110zq.jpg


Şakir'in önerisi ; karbüratöre tornavidanın tersiyle bir-iki vurmak..


Bir deneyelim bakalım çalışacak mı ?...
136dc.jpg


Olmadı... Acaba Eksozda mı bişey var ???
149qr.jpg


Yoksa selenin altında mı ???
158hh.jpg


Yok daha neler , selenin sebep olacağı bişey değildir...
167ki.jpg


Sıkıca kapatalım en iyisi...
174qu.jpg


Şunun elektrik marşlısı olsa iyi olacakmış galiba...
187yj.jpg


Daha sonra buji başlığının yerinde olmadığını bulduk. Sarsıntıdan yerinden çıkmış taşıma sırasında..
Onu yerine taktıktan sonra kolayca çalıştı.
Sanayiye yaptığım kısa yolculuk bu aletin nasıl bir canavar olduğunu anlamama yetti.
Yarın konjektör takılacak ve far,stop ve sinyalleri de çalışmaya başlıyacak.
Bu gece uyku tutmaz beni.
Sonunda hayalim gerçekleşti ve bir KTM sahibi oldum.
Bu konuda bana sonsuz destekte bulunan Metin Öztürk (cyber) ve Şakir Şenkalaycı dostlarıma candan teşekkür ediyorum.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
O alete 2 yıl bindim hayırlı olsun tepe tepe bin arazide ne 600 tanır nede 1000 cc hepsine toz yutturur.. crossların kralıdır kıvraktır hemen tepki verir ... tek kötü yanı iki ayak tam yere basmaz ayakucu ancak değer yere ...Kazasız belasız kullanırsın işallah 70- 80 cm dere yatağından sorunsuz geçen nadir aletlerdendir
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hayırlı olsun kros dendiğinde aklıma ilk gelen motorlar KTM dir. süper bir seçim. umarım dağ tepe toz toprak çamur dinlemeden gezersiniz. bize de fotolarınızı yollarsınız :)
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
90
hayırlı olsun arkadaş, enduronun kralını aldın...
toroslardağları seni bekliyor...bizde senin yeni resimlerini sabırsızlıkla bekliyoruz....
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan...
Umarım daha iyilerine de sahip olursun...
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
14
abicim hayırlısı olsun, fena bi makine almışsın, güle güle gazla:)
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
abi ktm ler sağlam makinalar...ben onları dağ keçisi diye tanımlıyorum..
hayırlı olsun...
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
hayırlı olsun arkadaşım bu pazara hazır olursa bir dolaşalım istersen tağ tepe
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
hayırlı olsun arkadaşım bu pazara hazır olursa bir dolaşalım istersen tağ tepe
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
İyi dileklerinize teşekkürler arkadaşlar.
Bakımlarını tamamlarsam hafta sonu mutlaka dağda olurum.
Eşlik edecek arkadaşlara her zaman açığım..
Görüşmek üzere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst