Sonunda ilk motorumu aldim DERBI 125 Nude

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler:)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
hayırlı olsun

yakından görmediim için ve resimlerden de tam çıkarılamıo

nasıldır boyutları kalıbı fln performansı yakıtı genel olarak bi ilk izlenimini sölersen seviniriz

tekrar hayırlı olsun
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
wb6vqt.jpg

Hayırlı uğurlu olsun ...Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin :cat:

Darısı tüm motoru olmayan arkadaşlarımızın başına ....
 
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
319
sanada hayırlı ugurlu olsun kazasız surusler dılerım bnde yanıı aldımda motorumuu o heycan bam baska yaa demııı :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hayırlı olsun güle güle kullanmak nasip etsin Allah..
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
hayırlı olsun

yakından görmediim için ve resimlerden de tam çıkarılamıo

nasıldır boyutları kalıbı fln performansı yakıtı genel olarak bi ilk izlenimini sölersen seviniriz

tekrar hayırlı olsun

Simdi Derbi 125 nude
-128 kg
-22bg(hp) kitapcikta yazıyo nette 26 yazıyo tam bilmiyorum
gordugum en yapılı 125 nude makina
-Lastikleri 125 icin hayli kalin Prelli(yanliş yazdim heralde =) marka
-Yakıtı yeni oldugu icin tam hesaplayamadim ama 2 zamanli çok yakar dediler en yakın zamanda heseplamayı dusunuyorum.
-90-100km ye kadar cok hızlı gidiyo ardindan 110 120 130 diye yavas yavas artiyo ben en son 137 gordum (Ankara-Eskisehir yolunda) aldigim arkadas 145 duz yolda goruyo dedi ama denemedim daha azcik acemiyimde.
-Görünüş itibariyle Turkiyede satilan (benim fikrimce) 125cc lik katagoride Aprilla RS 125 den sonra en hoş makina. O da SS benim tarzim SS degil =)
-Fiyat Sıfırı liste fiyatı 8300 istanbulda bir bayi 8000 e birakirim dedi. Ankaradaki bayinin elinde yokmus. Ben ikinci el 1330km (ya da 1380) km de aldim. çok temizdi.
-Frenleri ilk motorum oldugu icin karşılaştıramadim baska bir motorla ama çift disk. ön disk hayli kalin.

Ben bu kadar sevecegimi dusunmemistim. Tek istedigim acemiligimi atarken sekli dusgun yapili bir makineydi ama dusundugumden daha iyiymiş.(Özellikle parca kalitesi) Tabiki 1500km deki motorun calisan aksamindaki kaliteden bahsetmiyorum. dis plastik ve demir aksam olarak...
baska soru varsa yanitlamaya calişirim bunlar genel izlenim işte
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst