hayırlı olsun
yakından görmediim için ve resimlerden de tam çıkarılamıo
nasıldır boyutları kalıbı fln performansı yakıtı genel olarak bi ilk izlenimini sölersen seviniriz
tekrar hayırlı olsun
Simdi Derbi 125 nude
-128 kg
-22bg(hp) kitapcikta yazıyo nette 26 yazıyo tam bilmiyorum
gordugum en yapılı 125 nude makina
-Lastikleri 125 icin hayli kalin Prelli(yanliş yazdim heralde =) marka
-Yakıtı yeni oldugu icin tam hesaplayamadim ama 2 zamanli çok yakar dediler en yakın zamanda heseplamayı dusunuyorum.
-90-100km ye kadar cok hızlı gidiyo ardindan 110 120 130 diye yavas yavas artiyo ben en son 137 gordum (Ankara-Eskisehir yolunda) aldigim arkadas 145 duz yolda goruyo dedi ama denemedim daha azcik acemiyimde.
-Görünüş itibariyle Turkiyede satilan (benim fikrimce) 125cc lik katagoride Aprilla RS 125 den sonra en hoş makina. O da SS benim tarzim SS degil =)
-Fiyat Sıfırı liste fiyatı 8300 istanbulda bir bayi 8000 e birakirim dedi. Ankaradaki bayinin elinde yokmus. Ben ikinci el 1330km (ya da 1380) km de aldim. çok temizdi.
-Frenleri ilk motorum oldugu icin karşılaştıramadim baska bir motorla ama çift disk. ön disk hayli kalin.
Ben bu kadar sevecegimi dusunmemistim. Tek istedigim acemiligimi atarken sekli dusgun yapili bir makineydi ama dusundugumden daha iyiymiş.(Özellikle parca kalitesi) Tabiki 1500km deki motorun calisan aksamindaki kaliteden bahsetmiyorum. dis plastik ve demir aksam olarak...
baska soru varsa yanitlamaya calişirim bunlar genel izlenim işte