Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Yerinde duruken bile gaz verildiğinde insanın yüreğini ağzına getiren bir makine almışsın.Sen ona fazla uyma emi arkadaşım:cat:.
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanmayı nasip eder inş.
Motor cok güzel ya 2005 Fazer vardı bir motorcu abi'de Eksoz tüpü yoktu kulaklarım patlayacak dereceye gelmişti yani cok hoşuma gidiyor
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmetim hayırlı olsun sonunda kavuştun fazerine tekerin düz bassın yolun farın hep açık olsun,çarşamba kuyruk düzeltmece var desene hani nargileyede gitsek olur
tüm arkadaşlarıma sevgi ve saygılarımı sunuyorum yorumda bulunan tüm arkadaşlarımada çok çok teşekkür ediyorum çok mutluyum hayilimde hep bu vardı allah gönlüme göre verdi inşallah herkesinde gönlüne göre olur tekrar teşekkürler selamlar
wayyy ahmet abim benim senide aldık mı 600cc statüsüne:mrgreen:Hayırlı ugurlu olsun abi allah kaza bela vermesin:wiinkk:Bide iyice alışana kadar fazla gazlama agam seni çok seviyoruz.Sen herşeyin en güseline layıksın.Gaziantepden sevgilerle