Sonunda Hayalim Gerçekleşti (FAZER)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vay ahmet abi ne yakışmuış ya vallahi Allah nazarkan kazadan beladan korusun..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
HAyırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Yerinde duruken bile gaz verildiğinde insanın yüreğini ağzına getiren bir makine almışsın.Sen ona fazla uyma emi arkadaşım:cat:.
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Allah kazasız belasız kullanmayı nasıp etsın abıcım :) Inşallah herkese de gönlündekı motoru nasıp etsın :)
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
194
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanmayı nasip eder inş.
Motor cok güzel ya 2005 Fazer vardı bir motorcu abi'de Eksoz tüpü yoktu kulaklarım patlayacak dereceye gelmişti yani cok hoşuma gidiyor :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
allah kaza bela vermesin ahmet abi güle güle kullan güzel makina almışsın:cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tammm hayırlı olsn ahmet abıcım adanada kactane fazer olduu :D
bu arada bı daha gırde mıllete tesekkr et ayıp ayıp::D

----------
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmetim hayırlı olsun sonunda kavuştun fazerine tekerin düz bassın yolun farın hep açık olsun,çarşamba kuyruk düzeltmece var desene hani nargileyede gitsek olur
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
tüm arkadaşlarıma sevgi ve saygılarımı sunuyorum yorumda bulunan tüm arkadaşlarımada çok çok teşekkür ediyorum çok mutluyum hayilimde hep bu vardı allah gönlüme göre verdi inşallah herkesinde gönlüne göre olur tekrar teşekkürler selamlar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun, çok çok yakışmış . şu siyah renge bitiğim zaten :):rendeer:

banada fazer:salut:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vay be ne yakışmış kardeşime .. tekerin düz basssın .. cbf150 ile buraya gelen fazerle çine kadar gider...:p
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
wayyy ahmet abim benim senide aldık mı 600cc statüsüne:mrgreen:Hayırlı ugurlu olsun abi allah kaza bela vermesin:wiinkk:Bide iyice alışana kadar fazla gazlama agam seni çok seviyoruz.Sen herşeyin en güseline layıksın.Gaziantepden sevgilerle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst