Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayırlı olsun arkadaşımda vardı çok güzel bir motosiklet.Cbf lerlede kıyaslanmaz. Cbx diyor arkadaş 4 beygir fazlası var.:cat:
Aman dikkat et acemilikte:rendeer:
hayırlı olsun kardeş kazasız belasız sürüşler...
darısı da benim başıma..
bende önce eldiven kask korumalık falan almaya başladım,, makinayı alınca
kasksız korumasız binmemek için,, şeytan dürter şimdi,,, bir iki tur bin bakalım nolcak yaw falan..