Sonunda bende aldım, Tebrik isterim!

Katılım
10 May 2006
Mesajlar
50
Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder .inşallah polis durdurmaz hiç. birde bizim olsa
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
46
hayırlı olsun bol güneşli kazasız günlerde sür.. Çok şirin bunlar be yaaaaa
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Abi şirin demeyin şu motora ya en sonunda adam kızıp yakcak motoru:) Kardeş hayırlı olsun çok GÜZEL bi motor :)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
çok sevimli bir motor alanyada çok var bunlardan ozelliklede plajlarda gorevli arkadaşlarda yolun kenarına bırakıyorlar işlerine bakıyorlar fiyatı hakkında bilgim yok ama sanırım iyatıda hesaplıdır
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
44
Motosikleti
Suzuki Burgman
güle güle kullan kardeş benim kuzende bundan aldıı çok güzel kullanımı falanda çok rahat kazasız belasız kullanman dileğiyleee hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
@rglad

ilgili topicte tebrik etmiştim ama burayı daha yeni gördüm.

Hadi hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Konu hortlatmayla ilgili Pro'nun güzel bir grafiği vardı.Canıda sıkılıyomuş zaten:cherry:,az sonra finalini yapar başlığın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst