Sonunda bende aldım, Tebrik isterim!

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
Blacat' Alıntı:
Allah hayırlı uğurlu ede, kaza bela vermeye, ehliyetsiz polislere yakalatmaya, yakalatsa da renkli kağıtların bir kaçına tav olanlarına denk getire, motoru bağlatmaya :cherry: Ehuehuehuehuee


Ne kadar güzel dua etmişsin böyle :)

Allah razı olsun, hepinizden!
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
tebrikler kardeş, kazasız belasız bi sürü km yapman dileğiyle
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
allah yüzünden rüzgarı,depondan benzini gönlünden motor sevgisini daim etsin hoşgeldin....:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler hayırlı olsun.....
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
İyi ve sağlık dolu günlerde kullanmak nasip olur inşallah...:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
sethi' Alıntı:
hayırlı olsun valla çok şirin allah kazaa bela vermesin..
::shhh::::shhh:: ::shhh:: ::shhh:: ::shhh::

::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove

::xs06:: ::xs06:: ::xs06:: ::xs06:: ::xs06:: ::xs06:: ::xs06:: ::xs06:: ::xs06::
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Kazasız belasız nice günlere..:cat:

:cat: Kazasız belasız nice günlere..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
hayırlı olsun...kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst