Sonunda bende aldım, Tebrik isterim!

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
Arkadaşlar sonunda bende motor sahibi oldum,

Mondial 125 ZN, hadi şimdi de beni tebrik edin :)


Bunlarda Resimleri




 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan...:rendeer:
Çok şirinmiş:p:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle...:cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aaa...ne şirin motor bu böyle güle güle kullan..:queen:



Not:Tamam abartmadan bırakıyorum.:rendeer:
 

EMO

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
119
hayırlı olsun dostum.bindiğin her gün güzel,keyifli geçer umarım:)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
92
hayırlı uğurlu olsun kardeşim güzel ve tatlı bir scooter bende 150 liğini düşünmüyor değilim hani ama haziran sonuna anca gelir diyolar allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle ve dikkatli kullan
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzelgünlerde kullanman dileğiyle:cat:
bu arada fotoları benmi göremiyorum :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst