- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler.Hoşgeldin kazasız belasız inşallah
Bu arada arkadaşlar yeni konu açmayayim burdan sorayim, lastik konusunda yardımcı olur musunuz bana?
üzerindeki lastikler çok kötü, neredeyse bitti bitecek vaziyette. Shinko diye bir marka buldum, shinko 700 sipariş etmeyi düşünüyorum, %60 yol, %40 arazi lastiği. Biraz alıştıktan sonra da dunlop d606 falan sipariş edeceğim off-road ağırlıklı.
Shinko 700 iyi midir sizce? Bana %50-50 ya da &60-40 hangi lastikleri önerebilirsiniz?