- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar. Drz400s ile başlangıcımı yaptım. Yeniden iki teker üzerinde olmak müthiş bir duygu!
Yaşım 23, ilk motorsikletim, teoride bilgim var, dağınık olarak çok fazla motorsikleti sürdüm ama iki teker üzerinde toplam km tecrübem 200-300 anca vardır. Drz400s ile açılışı yaptık, 2-3 yıl kullanıp Ktm enduro 690R ile devam etmeyi planlıyorum. Bakalım.
Yaşım 23, ilk motorsikletim, teoride bilgim var, dağınık olarak çok fazla motorsikleti sürdüm ama iki teker üzerinde toplam km tecrübem 200-300 anca vardır. Drz400s ile açılışı yaptık, 2-3 yıl kullanıp Ktm enduro 690R ile devam etmeyi planlıyorum. Bakalım.
Son düzenleme: