Sonunda aranıza katıldım, (SS)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar. Drz400s ile başlangıcımı yaptım. Yeniden iki teker üzerinde olmak müthiş bir duygu!
Yaşım 23, ilk motorsikletim, teoride bilgim var, dağınık olarak çok fazla motorsikleti sürdüm ama iki teker üzerinde toplam km tecrübem 200-300 anca vardır. Drz400s ile açılışı yaptık, 2-3 yıl kullanıp Ktm enduro 690R ile devam etmeyi planlıyorum. Bakalım.


PrVM67.jpg

lWD1vp.jpg

VM7YvR.jpg

nWDrLa.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Aramıza hoşgeldin.Süper resimler.Motorunda harika.Lütfen ekipmansız bakkala bile gitme.

İyi sürüşler.
 
Katılım
1 Mar 2017
Mesajlar
65
Lastiğine taş değmesin. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin Allah.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
hayırlı olsun kazasız belasız sür inşallah manzara on numara katlanır plakalık ta güzelmiş :) küp gibi
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motor yola yada yol motora uymuş.
Kazasız belasız keyifli rüzgarlar :)
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
o motoru supermoto yapmazsan bizimle değılsın

DSC09379.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
149
Drz400Sm Benimde En büyük hayallerimden Ama sanki Pek hata kabul etmeyen bir motor gibi dikkatli kullanmanızı tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu manzara nereye ait?


İzlanda, westfjords.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

Çok güzel. Temizi nadir bulunan motordur. Güle güle kullan. :cat:



:) Kızma hemen. Karbüratörün ne işe yaradığına baktın mı? Okuman lazım.:king:


Baktım :D Daha önce hiç karbüratörlü motorsiklet kullanmamıştım genelde kamp alanına gelen dayıların motorları sürüyordum onlarda bmw dakar, ktm advanture, africa twin falan oluyor genelde yeni model hepsi. O yüzden sıkıntı olmuştu yani. :D

Ayrıca arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. Gezdikçe bu başlıktan güncellerim fotoları.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
abi motoru boşver izlandaya nasıl yerleştin anlatır mısın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorlar aramıza katılamazsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Drz400Sm Benimde En büyük hayallerimden Ama sanki Pek hata kabul etmeyen bir motor gibi dikkatli kullanmanızı tavsiye ederim.

Açıkçası bana göre mükemmel bir başlangıç motoru. SM belki biraz tehlikeli olabilir dişlilerle oynayınca ve asfalt lastiği takınca tahminimce 200 e çıkıyordur. Şuanki haliyle 15-44 dişli var üzerinde, 90-100 ü geçmiyorum sollama yapmadığım sürece. 130a kadar falan zorlanmadan çıkıyor 150yi görür gibime geliyor. Makina hız makinası olmadığı için hata affetme payı var. Zaten otoyolda pek kullanmıyorum genelde çiftlik yolları, dağ yolları, keçi yollarında falan kullanıyorum o yüzden yetersiz kaldığı bile oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

stupid coğrafya neresi ?


Iceland, westfjords.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst