Sonunda aranıza katıldım, (SS)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin kazasız belasız inşallah
Teşekkürler.

Bu arada arkadaşlar yeni konu açmayayim burdan sorayim, lastik konusunda yardımcı olur musunuz bana?
üzerindeki lastikler çok kötü, neredeyse bitti bitecek vaziyette. Shinko diye bir marka buldum, shinko 700 sipariş etmeyi düşünüyorum, %60 yol, %40 arazi lastiği. Biraz alıştıktan sonra da dunlop d606 falan sipariş edeceğim off-road ağırlıklı.
Shinko 700 iyi midir sizce? Bana %50-50 ya da &60-40 hangi lastikleri önerebilirsiniz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel motosiklet tercih etmişsin hoşgeldin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst