celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 24 Haz 2008 #61 çok güzel tekrar hayırlı olsun yakıtı nasıl ? Son düzenleme: 24 Haz 2008
erdo2002 Katılım 3 Eki 2006 Mesajlar 2,606 24 Haz 2008 #63 Hayırlı olsun güle güle kullan.Sen şimdi modifiyede yaparsın buna
muzaffer1968 Katılım 14 Nis 2008 Mesajlar 5,242 24 Haz 2008 #66 hayırlı uğurlu olsun kardeş, biliyorum hava sıcak ama korumasız binme :cat:
izzet222 Katılım 27 Şub 2008 Mesajlar 383 24 Haz 2008 #67 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. klmn059,Yes yes
madbatur Katılım 17 Nis 2008 Mesajlar 88 24 Haz 2008 Konu Yazar #68 celıl ybr' Alıntı: çok güzel tekrar hayırlı olsun yakıtı nasıl ? Genişletmek için tıkla ... valla bir depoyla 100 km gittim bana çok yakıyo gibi geldi servis bi depoyla 200 km yol yaparsın demişti ilerde umarım düzlir erdo2002' Alıntı: Hayırlı olsun güle güle kullan.Sen şimdi modifiyede yaparsın buna Genişletmek için tıkla ... walla bişyler düşünüyorum mesela plakadaki TR yazısının arka fonunu kırmızı yapmak gibi :wiinkk::cherry: Son düzenleme: 24 Haz 2008
celıl ybr' Alıntı: çok güzel tekrar hayırlı olsun yakıtı nasıl ? Genişletmek için tıkla ... valla bir depoyla 100 km gittim bana çok yakıyo gibi geldi servis bi depoyla 200 km yol yaparsın demişti ilerde umarım düzlir erdo2002' Alıntı: Hayırlı olsun güle güle kullan.Sen şimdi modifiyede yaparsın buna Genişletmek için tıkla ... walla bişyler düşünüyorum mesela plakadaki TR yazısının arka fonunu kırmızı yapmak gibi :wiinkk::cherry:
izzet222 Katılım 27 Şub 2008 Mesajlar 383 24 Haz 2008 #69 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. madbatur,Hoca yakıtı içmiş seninkisi ne demek 100km'de 5,4lt ya
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 24 Haz 2008 #70 Bir depo ile 100 km mi ? Çok fazla.. Hemen, çok geçmeden göstermelisin.
madbatur Katılım 17 Nis 2008 Mesajlar 88 24 Haz 2008 Konu Yazar #71 izzet222' Alıntı: madbatur,Hoca yakıtı içmiş seninkisi ne demek 100km'de 5,4lt ya Genişletmek için tıkla ... abi walla anlamadım yiyomu içiyonmu servisi aradm enjeksyonda sorun olabilr getr bakalım dediler pazartesi götürebilirsem götürecem :cat:
izzet222' Alıntı: madbatur,Hoca yakıtı içmiş seninkisi ne demek 100km'de 5,4lt ya Genişletmek için tıkla ... abi walla anlamadım yiyomu içiyonmu servisi aradm enjeksyonda sorun olabilr getr bakalım dediler pazartesi götürebilirsem götürecem :cat:
ozaktasi Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 16 Tem 2004 Mesajlar 1,465 24 Haz 2008 #72 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Bir depoyla tam 170 km yol yapıyor...seninkine ayar lazım..
madbatur Katılım 17 Nis 2008 Mesajlar 88 24 Haz 2008 Konu Yazar #73 ozaktasi' Alıntı: Bir depoyla tam 170 km yol yapıyor...seninkine ayar lazım.. Genişletmek için tıkla ... götürümde bi ayar çeksinler artık bu gidişle 800 ytl kampanya farkını benzine verecem ale:
ozaktasi' Alıntı: Bir depoyla tam 170 km yol yapıyor...seninkine ayar lazım.. Genişletmek için tıkla ... götürümde bi ayar çeksinler artık bu gidişle 800 ytl kampanya farkını benzine verecem ale:
iyimser Katılım 19 Haz 2008 Mesajlar 25 24 Haz 2008 #74 selam dosdum hayırlısı allahdan güle güle kullan :cat: