Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
valla bayide bitek kırmızı rengi vardı adama sordum lacivert yokmu diye bunlar bitmeden getirmiyoruz dedi baktım 10 tane motor var bitecek gibi değil kırmızısını aldım ama kırmızısıda çok tatlı lacivert kadar olmasada :wiinkk::wiinkk:
çok teşşekkürler arkadaslar
ahhh ah motorumu gittim gördüm bugun [[01 BB 159]] allah izin verirse yarın binmek nasip olacak... yorumlar için tekrar teşekkürler
Hayırlı olsun en iyi scooter'lardan birini aldın. Ben ikinci el aldım ve 6 aydır sabah akşam kullanıyorum en ufak bir sorun bile çıkarmadı. Yaz kış marşa basar basmaz çalıştı. Cygnus çok iyi bir scooter...Güle güle kullan...
bu sabah almam gerekti ama trafikte sorun çıktı plakayı vemediler motorumu daha yeni aldım eve getirdim çok zevklii bir sürüşü var ataklık konusunda kardeşi bws'ye çekmiş yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar en yakın zamanda resimlerini siteye atacam :cat::cat: