Sonunda Aldımm!!!

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
güzel seçim güzel fiyat. inşallah böyle güzel haberlerini, gezilerini de bu siteden okuruz. Kazasız belasız kardeşim rüzgarın ve keyfin bol ve daim olsun
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
hayirli olsun yeni motorun. kazasiz belasiz keyifli surusler.... :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
kazasız beLasız nice kiLometreLer yaparsın inş.
fiyatı da çok uygunmuş yahu :)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin yalnız aldığın fiyat çok iyi gerçekten bildiğim kadarı ile bayiye giriş fiyatı bile o rakam degil bence adamın nakte ihtiyacı varmış güle güle kullan
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
2,850 ytl degıl zaten 1,980 ytl ındırımlı satılıyor 170 ytl plaka masrafı almıs senden o kadar

kazasız belasız
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler.Tekerin düz bassın.
nazar_boncugu.bmp
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
benim bildiğim 1800+kdv bayiye gelişi ve satılırkende %22kdv si var yani hic kar etmeden verse 1800+ötv 396 + kdv 395 = 2591 YTL idi 1 ay öncesine kadar eğer onun haricinde yeni başka bir kampanya düzenlendiyse bilemiyorum beldeyamanın sitesinide kontrol ettim yok ..
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
herneyse fiyatı çok uygunn motor gücü yüksek
tipini önceleri pek sevmesemde motora oturunca motor içime sindi güzel bi kilit sistemi var .. ahh cuma gününü iple çekiorum 2 gün resmen 2 yıl gibi gelio :p :):)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr,Plaka dahil 2200 YTL :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
mondialiizet100
evet bazen böyle motorlar aklımı çeliyo yaw:mrgreen:
madbatur
gri rengini alıyosun dimi diğerlerinden cacık olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst