Sonunda Aldımm!!!

Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
Yeni Motorumun Resimleri ;)

bu haftasonu ilk gezimi yaparak :p motoru yazlığa götürdüm ve motorun ilk görüntüleri...




82858928zj9.jpg


47760232cf2.jpg


83516326mx4.jpg


42060640if9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Kazasız güzel günlere

İlk tebrik benden gelsin...
Yeni Scooter'ın hayırlı olur inşallah:wiinkk:
Kazası ve güzel günlerde kullanmak nasip olur inşallah:rendeer:

Vay bee benden daha hızlılarıda varmış ( cakalaz ):mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim... :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun. allah kaza bela vermesin kardeş
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
hayırlı olsun kazasız belasız kullanda lütfen kaskınıda almayı unutma
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun güzel ve sevimli bir makina...Ayrıca koruma demiri ve yan sehpa++bide Kappa arka çanta al tam olusun..Ben öğle yaptım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler dilerim..
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
41
Hayırlıs Olsun

DUR DAHA GARPUZ KESECEEDİK YAVV. HEYCANLANMA BU KADAR DAHA DUR BİRAZ DÜŞMEYE BAŞLA ÖNCE SONRA GELİP YAZ BU FORUMA ARKADAŞLAR CYGNUSUMLA İLK KAZAMI YAPTIM DE:d:d ŞAKA ŞAKA ALLAH KAZA BELA VERMESİN GÜZEL MOTORDUR BWS 100 GİBİ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst