Sonunda Aldım HONDA CBF 150

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bize hayirli olsun demek düşer darisi bizim gibilerin başina

Dilerim allahtan en yakın zamanda Olmayanlarada verir, alırsın inşallah kardeşim. herşeyin hayırlısını versin Allah:)
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Hayırlı uğurlu olsun güzel kardeşim..Daha nice cbf li kmlere..Ben de çok yakın bi zamanda bir cbf sahibi oluyorum o zmanda ben senin açtığın başlıktan açarım(İNŞALLAAAAH)..Allah hayırlara vesile kazalardan uzak etsin
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı olsun dostum bende benım motoru (150T-19a) satıp bundan almayı dusunuyorum hatta baya baya dusunuyorum sanırım alıcammmm :p Kaza bela vermesın Allah..
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Hayırlı olsun ne mutlu sana. Darısı almak isteyip de alamayanların başına.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun Juniors güle oynaya binmek nasip olsun.

Teşekkürler sanada satmayacağın bi motor nasip etsin :)

Hayırlı uğurlu olsun güzel kardeşim..Daha nice cbf li kmlere..Ben de çok yakın bi zamanda bir cbf sahibi oluyorum o zmanda ben senin açtığın başlıktan açarım(İNŞALLAAAAH)..Allah hayırlara vesile kazalardan uzak etsin

Öncelikle Teşekkür ederim senınde heycanını biliyorum:) inşallah olursun. Gece 00:30 da msj atan senmıydın benım telefona yaw :)



Hayırlı olsun dostum bende benım motoru (150T-19a) satıp bundan almayı dusunuyorum hatta baya baya dusunuyorum sanırım alıcammmm :p Kaza bela vermesın Allah..

tşkler ederim:) 6 Gunluk tespitimle al al :queen: :queen:


Hayırlı olsun ne mutlu sana. Darısı almak isteyip de alamayanların başına.

Ahhh ahhh R6 :) çok tşekkur ederım dostum. inşallah
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
hade hayırlısı,darısı olmayanların başına,Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun hocam...ya bu aralarda herkes cbf alıyor yavv :mrgreen:


Solasın hacı e fiyat uygun seri Motor olunca alıyolar:) memnunum allaha sukur bugunde hava güzel ki işe sabah motorla geldim gülüolar manyakmısın bu havada motoramı binilir die :)
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
evet kardeşim gece yarısı mesajı atan bendim..emin olamadım sen miydin yoksa bi başkasımıydı motoru alan diye bi öğrenyim dedim niye cevap yazmadın darıldım ama:(benden önce aldın yaa ona da darıldım:)şaka şaka kullan hayrını gör az kaldı 15 güne kadar ben de geliyorm ankaraya ve alıyorum kırmızı cbf mi hade hayırlısı bakam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet kardeşim gece yarısı mesajı atan bendim..emin olamadım sen miydin yoksa bi başkasımıydı motoru alan diye bi öğrenyim dedim niye cevap yazmadın darıldım ama:(benden önce aldın yaa ona da darıldım:)şaka şaka kullan hayrını gör az kaldı 15 güne kadar ben de geliyorm ankaraya ve alıyorum kırmızı cbf mi hade hayırlısı bakam

hacı yaw kont yoktu:) ondan yazamadım ama uykunun guzel yerınde tel öttüya ii küfür ettım:) saolasın ankaraya bekleriz pazarda toplantı var orayada gelırsın sanada Şimdiden hayırlı olsun:)
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
KÜFÜR ETTİN HAA darıldım valla ben merak ediyorum arkadaşımı o bana küfrediyor öle olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw cok alıngansın tmm etmedım :silent:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Tekrar hayırlı olsun, aramıza hoş geldin, 8000km ve canavar gibi duruyor di mi cbf150. Çok konuşuldu ama motor yavaş yavaş kendini ispatylamaya başladı sanırım.:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst