- Konu Yazar
- #41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun...
tşk ederım MaRaNtZz saygılarımla :cherry:
hayırlı uğurlu olsun...
Bize hayirli olsun demek düşer darisi bizim gibilerin başina
hayırlı olsun Juniors güle oynaya binmek nasip olsun.
Hayırlı uğurlu olsun güzel kardeşim..Daha nice cbf li kmlere..Ben de çok yakın bi zamanda bir cbf sahibi oluyorum o zmanda ben senin açtığın başlıktan açarım(İNŞALLAAAAH)..Allah hayırlara vesile kazalardan uzak etsin
Hayırlı olsun dostum bende benım motoru (150T-19a) satıp bundan almayı dusunuyorum hatta baya baya dusunuyorum sanırım alıcammmmKaza bela vermesın Allah..
Hayırlı olsun ne mutlu sana. Darısı almak isteyip de alamayanların başına.
hade hayırlısı,darısı olmayanların başına,Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
tşk ederım :abi hayırlı olsun kazasız,belasız kullanman dileğiyle...
hayırlı olsun güle güle kullan
Hayırlı olsun hocam...ya bu aralarda herkes cbf alıyor yavv :mrgreen:
evet kardeşim gece yarısı mesajı atan bendim..emin olamadım sen miydin yoksa bi başkasımıydı motoru alan diye bi öğrenyim dedim niye cevap yazmadın darıldım amabenden önce aldın yaa ona da darıldım
şaka şaka kullan hayrını gör az kaldı 15 güne kadar ben de geliyorm ankaraya ve alıyorum kırmızı cbf mi hade hayırlısı bakam