hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Hayirli olsun dogru secim yapmissin. Ayriyetten montunda sanirim benimkiyle ayni =) Pazar hava guzel olursa gelirsin artik geziye...
EROLDAYI & ELINT teşekkürler ederimvalla 3 Ay yemedim içmedim Biriktirdim
seri motor fiyat olarakda uygun geldi bana Tanıdıktıda
Taktir etmemek elde değil....Azminle herşeyi başarırsın...Tebrikler sana tekrar...
saolasın abi ya utandırıyorsun beni ::utangac: Ayrıca En yakın zamanda Tanışmak isterim.:wiinkk:![]()
Gercekten ole kendi başına bişey yapmak cok güzel bişey nice km.lere dostum:cat:utanıcak ne var...Gurur duymalısın kendinle...Keşke bende yapabilsem aynısını......:cat: :cat:
Gercekten ole kendi başına bişey yapmak cok güzel bişey nice km.lere dostum:cat:
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
hayırlı olsun:rendeer:
hayırlı olsun..