- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 69
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar;
Heyecanımı paylaşmak için yazıyorum. 4 aylık yoğun bir araştırmanın ardından dragstarımı aldım. Henüz elime geçmedi ama dragstarım olduğunu bilmem bile büyük bir heyecan. Yarın noter, alım-satım vs.. işlerini halledeceğim işallah. Hafta sonu da makinam gelir heralde.
Darısı olmayanların başına...
Saygılar
Heyecanımı paylaşmak için yazıyorum. 4 aylık yoğun bir araştırmanın ardından dragstarımı aldım. Henüz elime geçmedi ama dragstarım olduğunu bilmem bile büyük bir heyecan. Yarın noter, alım-satım vs.. işlerini halledeceğim işallah. Hafta sonu da makinam gelir heralde.
Darısı olmayanların başına...
Saygılar