sonunda aldım dragstarımı

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
69
Selam arkadaşlar;

Heyecanımı paylaşmak için yazıyorum. 4 aylık yoğun bir araştırmanın ardından dragstarımı aldım. Henüz elime geçmedi ama dragstarım olduğunu bilmem bile büyük bir heyecan. Yarın noter, alım-satım vs.. işlerini halledeceğim işallah. Hafta sonu da makinam gelir heralde.

Darısı olmayanların başına...

Saygılar
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun ii günlerde kullanman dileğile
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun, sesine bayılırım :mrgreen: Pat pat pat pat paaaaatt :mrgreen:

Kazasız, belasız bol km ler...:rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
HayırLı oLsun,Kazasız beLAsız sürüşLer diLegi iLe...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
hayırlı olsun ,,,, eee anlat anlat,, kaca aldın ,sıfırmı ,, kac km de? ne renk=? model?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanman dileğiylee :) Ne demişler nazar etme ne olur çalış senin de olur :p Çalışıyoruz bakalım darısı başımıza :cherry:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
darısı benım basıma...
hayırlı olsun kardesım...
kazasız belasız sürüşler dilerim...:rendeer:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız insalla
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hayırlı olsunnnnnnnnn:mrgreen: gule gule kazasız belasız kullanırsın ınsallah:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler darısı olmayanların başına ? ? ?
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun arkadaşım allah kazasız bi motosiklet hayatı nasip etsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst