sonun da aldım ben de

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok sevindim :queen:

kazasız belasız, arızasız kmler dilerim... inşallah umduğun gibi ve istediğin gibi motor olmasada alışmak için aldığın motoru da seversin... trafige alışınca hemen hayalindeki motoru alacağına eminim.. :cherry:

gezilere kendi motorunla katılacaksın artık dimi. fakat öle gruptan kopup hızlı gitme, ki bende yetişebileyim :p
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TESS' Alıntı:
Arakadaşlar hemen sizinle paylaşayım istedim.
ben de ilk motoruma sahip oldum bugün.
ne heyecanlıymış meğer noterdi,satıştı falan.
bugün ilk heyecanımı tattım ve artık motosikletliler arasında yerimi aldım.
trafikte karşılaşırız belki bazılarınızla.
ha bu arada motorum HONDA CBR 125
hem bi bayana göre boyut açısından ideal olduğu için,hem ilk motoruma rahat hakim olmam gerektiği için,hem kaliteye ve markaya önem verdiğim için,hem de butarzı sevdiğim ve yükseltmek istediğimde zorlanmıycağıma karar verdiğim için tercihim oldu.
darısı motosiklet almak isteyen tüm arkadaşların başına.


Güzel bir tercih bende o heyecanı 14-15 yaşındayken yaşamıştım be vaybe ne günlerdi biz büyüdük artık :) şimdi 19 yaşındayız :) huahuehua , ne yıllar devirdik
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
Güle güle kullanırsın inşallah.. Darısı olmayanların basına... İnsan her modelden bir tane olsun istiyor, çeşitleri gördükçe içim gidiyor yaw..:) :bounce:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan...
Umarım daha iyilerine de kavuşursun...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
TESS, cross-enduro alacağım dediğin bu muydu? :mrgreen: Bak bak kıskanmış da gitmiş aynından almış :p

Hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Prometheus' Alıntı:
TESS, cross-enduro alacağım dediğin bu muydu? :mrgreen: Bak bak kıskanmış da gitmiş aynından almış :p

Hayırlı olsun :rendeer:


'kıskanmıış' ha.
çok konuşma Prometheus'çum.izmire gel de kapışalım :)

ben biraz daha alışayım motoruma da ondan soora görüşelim yanii.
ama hakkaten ya uzun uğraşlar sonucu aldırdılar bu motoru.doğrusunu söyliim,hatta itiraf edeyim çok zevkli bi sürüşü var herkese tavsiye ederim.gerçekten başlangıç için ideal.ben ve motorum iyi anlaşmaya başladık bile :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
allah önce seni sonra hepimizi korusun senden :queen: hayırlı olsun pazar neredeyiz şimdi bir tess organizasyonunda :rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
33
Gülügüle kullan. Ellbette kaza yaparsın en büyük kazan sinyal kırılması olsun. Oda nazara olsun. Aman dikkat et Saygılar...
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
TESS bunlar reklam kokan sözler..bunnnlara gerenk yok.....ALIRIM ANAHTARINIIIII bak TESSSSS :)))

şaka bi yana hayırlısı olsun Allah kazadan beladan korusun cümlemizi..






asfalt AAAAAAĞLADI BEEE....:mrgreen:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepiniz sağolun canım arkadaşlarım benim :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen bizim gülümüzsün ama keşke CBR olmasaydı ( sen bize lazımsın) :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst