Sonu air ile biten nefes alabilir delikli deri botlar kışın giyilirmi ?

Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
45
Arkadaşlar sonu air ile biten nefes alabilir delikli deri botlar kışın giyilirmi ? deneyen varmı genelde baharda ve yazın motosiklet sürdüğümüz için sidinin air cobra botunu satın aldım fakat üşütürmü bilmiyorum ''air'' tabir edilen hava delikli botlardan kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim,teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi giyip denesene biz de öğrenelim.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
satıcıdan öğrene bilirsin bence giyilir
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Hayır.
Pişman olursun.

Giymesine giyilir de koruma dışındaki sıcak tutma fonksiyonu olmaz.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
delikli diyorsun giyilirmi diyorsun :) kanında antifreze mi var hacom?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hadi üşüme sınırı kişiye göre değişir de yağmurda %100 su geçiren botu ne yapacaksın kışın:)
 
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
45
ve arkadaşlar test ettik 10 derece altı tıraşş ama yazın ferahlık var serinlik var. neyse cevaplarınız için teşekkür ederim şakacı arkadaşlarında canı sağolsun.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Botunuz ne marka olursa olsun,kışın ayaklarınıza kayak çorapları giyerek kullanın faydasını görürsünüz..
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
176
ve arkadaşlar test ettik 10 derece altı tıraşş ama yazın ferahlık var serinlik var. neyse cevaplarınız için teşekkür ederim şakacı arkadaşlarında canı sağolsun.
Valla helal olsun. Hafta sonu normal sidi vorticelerle delikleri kapalı olmasına rağmen ayaklarım dondu
1 saatten sonra ��
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Burda ayakkabı kadar giyilen çorapta çok önemli.Çift kat veya termal özellikli bir çorap giymek şart öbür türlü eninde sonunda o ayakkabı soğugu tutucak ve yavaş yavaş içeri işlemeye başlayacak o soğuk.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst