Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ikisini yanyana getirdim , sym kymco nun yanında hem basit hemde çok adi duruyordu, ayrıca kymco nun parçaları daha kaliteli vede kymco daha modern görünümlü duruyor... bence sym o parayı hak etmiyor kymco parasının fazlasını hak eden makinalar....
Osbourne; valla ben scooter ile başladım ama 1-2 kez vitesli kullanınca motosiklete binmiyormuşum ben diyip, scooterımı dün sattım, şimdi vitesli alacağım
KYMCO kullanmadım bilmem. Bilmediğim şey hakkında birşey söylemekte istemem. Lakin HD200 kullandım ve o makinenin performansına hala inanamıyorum. Birden fazla motor idare edecek bir gücüm olsa scooter olarak kesinlikle HD200'ü tercih ederdim.