scooterin gözünü sevsinler!!

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
Şimdi diyeceksinizki ;''bu adam ne diyor''?Motor ehliyetim çok yeni ama geçmişte motora binmişliğim var.Ama inanın hiç scootera merak edip binmemiştim.Geçen hafta arkadaşı kıramadım hadi deneyeyim dedim.Ya biz şimdiye kadar boşuna uğraşmışız yok 125 likti yok 250 likti yok 600 lüktü.Abi bunların hepsi bir müddet sonra hele hele şehiriçi trafikte yoruyor adamı yahu.Ama scooter süper yormuyor adamı.keşke mondi 125 uag yerine 150 lik bir scooter alsaydım hem küçük geliyor diye satmazdım halada motorum olurdu.çok yanlış yaptım çok.....!(Demekki ne demekmiş sitenin gazına gelmemeliymişiz.)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
valla ben scooter ile başladım ama 1-2 kez vitesli kullanınca motosiklete binmiyormuşum ben diyip, scooterımı dün sattım, şimdi vitesli alacağım :)
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
akileos dostum herkes ne dediğimi anladı.Tribe girmeye tartışma ortamı yaratmaya gerek yok.şehiriçi için 250 likten fazlası kompleks herkes bilir,saygılar
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
(Demekki ne demekmiş sitenin gazına gelmemeliymişiz.)

burada verilen akılla motor alanın zaten aklına şaşarım.. verilen akılların %50 i hiç motor deneyimi olmayanlar tarafından eriliyo %20 sihayalindeki motoru anlatıyo %20 geyik olsun diye yazıyo .. %5 +1 ci tayfa geri kalan %5 zaten kaale alınmıyo ..

scutır ayrı bir zevktir.. her motorcu hayatının bir döneminde illa kullanmalıdır ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
600lük racing kullanıorum.. heryer şehir ici değil.. otobanda, açık yollarda, tali yollarda, anayollarda vb vb vb otobüsler kamyonlar arkandan sellektör yaptımı gazı açıp uzamak istersin...:farao: yüksek cc iyidir :bounce:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
akileos dostum herkes ne dediğimi anladı.Tribe girmeye tartışma ortamı yaratmaya gerek yok.şehiriçi için 250 likten fazlası kompleks herkes bilir,saygılar

lafı ni ye tersinden anlıyosun kardeşim.......ben ne demişim san git bitane sco al şimdi ....ne var bunda trip bunun neresinde.....

motorunu satmışsın şimdide igit gönlundekini al demişim ne var bunda....

bende onceden sco sürmüştüm ..zaten bi tanede almayı düşünüyorum evet büyük makineler insanı yoruyo...sen neden trip hava yaıyosun...ben onu anlamadım....

benim yazımda ne var açıklasana bunu...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
burada verilen akılla motor alanın zaten aklına şaşarım.. verilen akılların %50 i hiç motor deneyimi olmayanlar tarafından eriliyo %20 sihayalindeki motoru anlatıyo %20 geyik olsun diye yazıyo .. %5 +1 ci tayfa geri kalan %5 zaten kaale alınmıyo ..

scutır ayrı bir zevktir.. her motorcu hayatının bir döneminde illa kullanmalıdır ..

Bu düşünceyi destekliyorum ...

Herkesin keyfi ve kullanım alanı farklı ...
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
yıllarca scooter surdum 50cclık kastıno ile başladı bu macera ortaokula yenı gecmıstım sonra yıllar gectıkce cc buyudu 100 derken 150 derken fark aramaya basladım cbr125 aldım cok guzel bı makına ama benden gecmıs onu anladım cc yukseltmeye devam edıyorum...scooterın yerı bencede bır baska yıllar sonra yas kemale erınce tekrar donecegım tarz sco olucak adım gıbı emınım,şimdi fark arama makas atma tek yapma zamanı ;)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
akileos dostum herkes ne dediğimi anladı.Tribe girmeye tartışma ortamı yaratmaya gerek yok.şehiriçi için 250 likten fazlası kompleks herkes bilir,saygılar

Şimdi 500-600 cc motorum varsa kompleksli mi oluyorum bu durumda?
250 cc'den büyük motor aldıysam şehir içine giremeyecek miyim bununla?
1000 cc ve üzeri motor aldıysam hele, otobanların dışına çıkmayalım o halde.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
valla motorcu adam her motosıklete kanar gönlünü verır şimdilerrde ben 250 lık bir scoteer im olsun istıyorum derken kymco nun yeni 125 liği hoşuma gidiyor klasık cizgılerde
eee gv 250 benım için uyar ama içimda dağ bayır gezmek uzun yol yapma duygusuda var e bır transalp bu konuda hiç fena olmaz bmw f650 gs zaten aşkım
abi ben en iyisi gidip loto oynuyayım alın kardeşim o bu şu yok motor motor dur gönlüne yatanı içine sıneni al ama şimdi acemidir gönlünde herhangi bir ss vardır işte o zaman dur derım kardeşim
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Bakalım ne kadar gezicen o scooter ile sen agk yı öldüremessin o scooter kaç kere motor yapılır biliyormusun :):)
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Sitenin gazına geldim demiştin

keşke kendi iradenle bir sco alsaydım pişmanlık duyarmıydın bir sor kendine?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst