- Katılım
- 25 May 2006
- Mesajlar
- 2,615
burada verilen akılla motor alanın zaten aklına şaşarım.. verilen akılların %50 i hiç motor deneyimi olmayanlar tarafından eriliyo %20 sihayalindeki motoru anlatıyo %20 geyik olsun diye yazıyo .. %5 +1 ci tayfa geri kalan %5 zaten kaale alınmıyo ..
scutır ayrı bir zevktir.. her motorcu hayatının bir döneminde illa kullanmalıdır ..
Aynen destekliyorum:cat: