scooterin gözünü sevsinler!!

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
burada verilen akılla motor alanın zaten aklına şaşarım.. verilen akılların %50 i hiç motor deneyimi olmayanlar tarafından eriliyo %20 sihayalindeki motoru anlatıyo %20 geyik olsun diye yazıyo .. %5 +1 ci tayfa geri kalan %5 zaten kaale alınmıyo ..

scutır ayrı bir zevktir.. her motorcu hayatının bir döneminde illa kullanmalıdır ..

Aynen destekliyorum:cat:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
Burada verilen akılla motor alanın aklına şaşanın aklına asıl ben şaşarım.Burası nedir forumdur ne yapılır bilgi ve deneyim paylaşılır.Biz ne bilelim adamların atmasyoncu olduğunu herkesi kendimiz gibi biliriz biz.Bence burada kıçı motor koltuğuna değmemiş kolpacıların vicdanına şaşın siz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst