spora giderken dinlediğim bi parça.. iyi gaza getirir :cherry: beygir gücü !!
https://www.youtube.com/watch?v=jdSJPbNhmv4&list=LLNhr3g7Z9YGDVa8yH19apCQ&index=33
karşıma çıktı bi anda... en son 11 yıl önce dinlemiştim
https://www.youtube.com/watch?v=_fw5GJdAbLY
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:58 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=nHQvy5iCRPw
Merhaba cbr sahibi arkadasim. Seninle motosiklet, boy kilo durumundan sonra muzik zevkimiz de benzer cikti. Eger dinlemediysen ki muhtemelen dinlemissindir, pentagramdan give me something to kill the pain ve time sarkilarini da oneririm. Selamlar.
36. sayfada artık anlaşıldı ki benim müzik zevkim sadece jimiyle uyuşuyor. Daha çok rock konseri havasında dumandan gözün gözü görmediği biraların havada çarpıştığı yeri gelince gitarların parçalandığı.. yine içimde bir fırtına koptu. son paylaştığın videoyu da son ses açtım.. saol jimi, gece oldu artık rock'n roll zamanı