Son dönemlerde dinlediğiniz en güzel şarkılar

Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

Texas'ta Bar kapısına tekmeyi basıp girdiğinizde arka planda çalacak olan parça BUDUR!!!
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
karşıma çıktı bi anda... en son 11 yıl önce dinlemiştim


---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:58 ----------

 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
spora giderken dinlediğim bi parça.. iyi gaza getirir :cherry: beygir gücü !!

 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
spora giderken dinlediğim bi parça.. iyi gaza getirir :cherry: beygir gücü !!

https://www.youtube.com/watch?v=jdSJPbNhmv4&list=LLNhr3g7Z9YGDVa8yH19apCQ&index=33

ben de bununla koşuya çıkıyorum :D


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Son zamanlarda dinlediğim en iyi türk rock gruplarından birisidir. Senfonik rock tarzında parçaları var.

Ayrıca forumdan bir üye bu grupta çalıyor... :)
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
karşıma çıktı bi anda... en son 11 yıl önce dinlemiştim
https://www.youtube.com/watch?v=_fw5GJdAbLY

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:58 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=nHQvy5iCRPw

Merhaba cbr sahibi arkadasim. Seninle motosiklet, boy kilo durumundan sonra muzik zevkimiz de benzer cikti. Eger dinlemediysen ki muhtemelen dinlemissindir, pentagramdan give me something to kill the pain ve time sarkilarini da oneririm. Selamlar.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Merhaba cbr sahibi arkadasim. Seninle motosiklet, boy kilo durumundan sonra muzik zevkimiz de benzer cikti. Eger dinlemediysen ki muhtemelen dinlemissindir, pentagramdan give me something to kill the pain ve time sarkilarini da oneririm. Selamlar.

sağolun hocam teşekkür ederim. Ben de size Pentagram-Apokalips parçasını öneririm
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
36. sayfada artık anlaşıldı ki benim müzik zevkim sadece jimiyle uyuşuyor. Daha çok rock konseri havasında dumandan gözün gözü görmediği biraların havada çarpıştığı yeri gelince gitarların parçalandığı.. yine içimde bir fırtına koptu. son paylaştığın videoyu da son ses açtım.. saol jimi, gece oldu artık rock'n roll zamanı
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
36. sayfada artık anlaşıldı ki benim müzik zevkim sadece jimiyle uyuşuyor. Daha çok rock konseri havasında dumandan gözün gözü görmediği biraların havada çarpıştığı yeri gelince gitarların parçalandığı.. yine içimde bir fırtına koptu. son paylaştığın videoyu da son ses açtım.. saol jimi, gece oldu artık rock'n roll zamanı

bu seneki yavuzfest'e beklerim hocam :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst