C Carbondioxid Katılım 17 May 2011 Mesajlar 4,435 26 May 2016 #662 Gerçekler acıdır acıtır, gelecek.........hoj deeldir, evlenmeyin.
abeciMotoru Katılım 13 Ağu 2013 Mesajlar 1,999 Motosikleti Triumph Tiger 900GT 26 May 2016 #663 Get Ugly https://youtu.be/JlnYCavgqWc Son düzenleme: 26 May 2016
Nikkfurie Katılım 16 Şub 2011 Mesajlar 8,913 27 May 2016 #665 farklı bir ses farklı bir yorum :rendeer: Cem Adrian - SEN BENİM Son düzenleme: 27 May 2016
C Carbondioxid Katılım 17 May 2011 Mesajlar 4,435 29 May 2016 #666 Asbiyete eyi gelii , günde 2-3 doz fazlası zarar...
jimi_hendrix Katılım 5 Tem 2015 Mesajlar 3,027 30 May 2016 #668 ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ---------- hacı amcalarımız da var ;D
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ---------- hacı amcalarımız da var ;D
Nikkfurie Katılım 16 Şub 2011 Mesajlar 8,913 1 Haz 2016 #669 https://youtu.be/zhCqJuXvoWo 80 leri hatırlayanlara gelsin ale: White Lion - When the Children Cry Son düzenleme: 1 Haz 2016
KUVVETMİRA Katılım 16 Tem 2008 Mesajlar 9,061 1 Haz 2016 #670 bu köşe "sevdiğim şarkıları buraya atarak sizin de beğenmenizi ve dolayısıyla zevkimi onaylamanızı ve beni kutsamanızı diliyorum" köşesi herkes çok güzel şarkılar paylaşıyor. şaka lan şaka, bi benim attıklarım güzel, sizinkileri nasıl dinliyorsunuz aklım almıyor :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=nXJA_-d4yuI Son düzenleme: 1 Haz 2016
bu köşe "sevdiğim şarkıları buraya atarak sizin de beğenmenizi ve dolayısıyla zevkimi onaylamanızı ve beni kutsamanızı diliyorum" köşesi herkes çok güzel şarkılar paylaşıyor. şaka lan şaka, bi benim attıklarım güzel, sizinkileri nasıl dinliyorsunuz aklım almıyor :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=nXJA_-d4yuI
MeNGuC Katılım 29 Mar 2011 Mesajlar 1,488 2 Haz 2016 #673 İsyanlardayım ulennnn apaçi styla moduna büründüm
jimi_hendrix Katılım 5 Tem 2015 Mesajlar 3,027 3 Haz 2016 #674 çok güzel bir akustik yorumdur. ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ---------- uzun yıllardır ozy osbourne dinlemiyordum
çok güzel bir akustik yorumdur. ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ---------- uzun yıllardır ozy osbourne dinlemiyordum
N NeVerQuaKe Katılım 7 Nis 2016 Mesajlar 63 3 Haz 2016 #675 ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ---------- Death Note'un giriş müziği
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ---------- Death Note'un giriş müziği
abeciMotoru Katılım 13 Ağu 2013 Mesajlar 1,999 Motosikleti Triumph Tiger 900GT 4 Haz 2016 #676 Son düzenleme: 4 Haz 2016
jimi_hendrix Katılım 5 Tem 2015 Mesajlar 3,027 4 Haz 2016 #677 efkarlıdır... ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ---------- bütünleme zamanı gelmesine rağmen açıklanmayan final notlarına hüseyni geçişli saba makamında verdiğimiz tepkidir bu gazel
efkarlıdır... ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ---------- bütünleme zamanı gelmesine rağmen açıklanmayan final notlarına hüseyni geçişli saba makamında verdiğimiz tepkidir bu gazel
egemen0zturk Katılım 14 Ocak 2016 Mesajlar 101 5 Haz 2016 #678 son zamanlarda sardığım şarkı güzel ritimli::blusssh:
cagiran Katılım 1 Nis 2016 Mesajlar 466 5 Haz 2016 #679 https://www.youtube.com/attribution?v=IS6QAvihC-Q Murat Çelik ÖLÜM