Son dönemlerde dinlediğiniz en güzel şarkılar

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913



farklı bir ses farklı bir yorum :rendeer:

Cem Adrian - SEN BENİM
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027


---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------

hacı amcalarımız da var ;D
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bu köşe "sevdiğim şarkıları buraya atarak sizin de beğenmenizi ve dolayısıyla zevkimi onaylamanızı ve beni kutsamanızı diliyorum" köşesi :)

herkes çok güzel şarkılar paylaşıyor.

şaka lan şaka, bi benim attıklarım güzel, sizinkileri nasıl dinliyorsunuz aklım almıyor :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=nXJA_-d4yuI
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
çok güzel bir akustik yorumdur.


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------

uzun yıllardır ozy osbourne dinlemiyordum
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
63


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Death Note'un giriş müziği
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
efkarlıdır...


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

bütünleme zamanı gelmesine rağmen açıklanmayan final notlarına hüseyni geçişli saba makamında verdiğimiz tepkidir bu gazel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst