"Son bir defa motora bineyim" dedi, öldü

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231


ÇOK sevdiği motorunu sattıktan 3 hafta sonra, son bir kez daha kullanmak için yola çıkan Mustafa Bahar, geçirdiği trafik kazasında can verdi. Adana'da Çatalan Köprüsü'nde önceki gece meydana gelen kazada, Karslılar mahallesinde bulunan Çobandede Türbesi'ni ziyarete giden Şimşek Ailesi'nin içinde bulunduğu minibüs, dönüş yolunda aşırı derecede süratli olduğu belirtilen Mustafa Bahar'ın (28) kullandığı motosikletle çarpıştı. Minibüse orta kısmından çarpan motosiklet bir anda alev alarak yanmaya başladı. Kazada motosiklet sürücüsü Mustafa Bahar ile minibüste bulunan Seçil Kusanç (21) ve Deniz Şimşek (17) hayatlarını kaybetti.

Yayın tarihi: 3 Eylül 2007, Pazartesi
Web adresi: http://www.sabah.com.tr/2007/09/03//haber,1A22066A96EB4A7EA4FCC957C420D340.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.

SABAH GAZETESİ










Arkadaşlar burası MARS gezegeni değil, kazanın olduğu yerdir...

Kazanın olduğu köprü.İsmail arkadaşımızdan (efendy_iso) alıntıdır...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2007
Mesajlar
3
yazık oldu

allah rahmet eylesin ailesine sabır ihsan eylesin münibüste 2 kişi daha vefat etmişti arkadaşlar ne olur yavaş kullanın dikkatli olun kazasız belasız sürüşler 2 tekeriniz hep yere bassın amin
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allah rahmet eylesin, kontrol edemediğin hıza çıkmayacaksın, ne kendine ne de başkasına zarar vermeyeceksin...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
arabadaki 3 kişi de komada :pr:

hem kask yok, hem hız var, hem dondurma yemeye çıkan zavallı ailenin katliamı var :pr:

arabadakilere çok üzüldüm :salut:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
evet arkadaşlar mustafa kötü bi kaza sonucu hayatını kaybetmiştir alkollü olduğu yüksek ihtimaldir söylenecek çok fazla bişey yok Allah rahmet eylesin

o motoru ben alacaktım fiyatta anlaşamadık herşeyde bi hayır var diye boşuna dememişler şimdi fotoyu görünce tanıdım ve bi kere daha üzüldüm

Kazanın olduğu köprüde genelde izinsiz drag yarışları yapılır ve motosikletler hız gösterilerini burda yapar
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
En çok minibüste bulunan masum insanlara üzldüm.
Nekadar süratliymiş ki neredeyse bomba etkisi yapmış.
Bence bir maganda katliamı....
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
31
şimdi ne demeli bilmiyorum arkadaşlar lütfen kişisel zevklerimiz için toplumun olduğu yerlerde bu kadar hızlı sürmeyin hız yapmak isteyenler otobana lütfen.!!
Allah rahmet eylesin hepsine ama yazık çok üzüldüm 17 ve 21 yaşlarında gencecik insanlar sırf serserinin birisi şehirin içinde egosunu tatmin edecek diye hayatlarından oldular yazık ya allah ailesine sabır versin ne deyim gerçekten bu haber canımı çok sıktı
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Aslında bu konun başlığı "Son bir defa motora bineyim" dedi, öldürdü olmalıymış ::rantinp: Gencecik insanların ne suçu günahı var. :pale: :farao:

Çok yazık...
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
şimdi ne demeli bilmiyorum arkadaşlar lütfen kişisel zevklerimiz için toplumun olduğu yerlerde bu kadar hızlı sürmeyin hız yapmak isteyenler otobana lütfen.!!
Allah rahmet eylesin hepsine ama yazık çok üzüldüm 17 ve 21 yaşlarında gencecik insanlar sırf serserinin birisi şehirin içinde egosunu tatmin edecek diye hayatlarından oldular yazık ya allah ailesine sabır versin ne deyim gerçekten bu haber canımı çok sıktı


allah ailesine sabırlar versin,sürekli malzeme alırdım,hüseyin abi başın sağolsun ,vefat etmiş birisinin arkasından serseri dememen daha iyi olurdu:pr:
 

MKH

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
180
Halk yeterince bilgilenemediki diğer ülkelerde videolarını izlemişsinizdir son hızla gidiyorlar normal trafikte.Full korumalı böyle giderse ohooooo :salut:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
31
allah ailesine sabırlar versin,sürekli malzeme alırdım,hüseyin abi başın sağolsun ,vefat etmiş birisinin arkasından serseri dememen daha iyi olurdu:pr:

bu konularda fazla duygusalım kendimi minibüste ölen çocukların annesi babası yerine koyduğumda çok daha fazla şeyi haykırasım geliyor ama foruma yaşıtımız yada abilerimiz yada kardeşlerimiz geliyor daha fazla söze gerek duymuyorum bu yüzden lütfen olayları çift taraflı düşünelim kim isterki güzelce ailesini yanına almış bir hafta sonunu birlikte geçirmeye karar vermiş güzelce gezinirlerken ve huzurlu olabilmek isterken etrafında içkiler içen ve hız yapan insanları ve bunlarda yetmezmiş gibi birde ailesindeki insanların canını alması şimdi bu insana sence ne denir ?

eğer bizim özgürlüklerimiz bir başkasının özgürlüklerini kısıtlıyorsa bu özgürlük özgürlük değildir bence bencilliktir
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Neye kızıyorsunuz arkadaslar,
Kimin elinden ne gelir ki ?
Ne motosikleti süren arkadas nede o minibusteki insanlar bunu isteyerek ve bilerek yapmamıslar eminim. Ecel vaki olunca elden hiçbirşey gelmez. Sadece vesilelere kızarız Allah tarafından yaratılan olayların senaryosuna ve oyuncularına. Ama o oyuncularda bilmezler asla sahnenin o kısmından sonra onların artık bu oyunda olmayacaklarını. Senaryoda ne var asla bilinmez....
Allah rahmet eylesin tüm vefat eden kabir ehillerine. Allah bize kendinden baska dert vermesin insallah. Ölümün dahi hayırlısını nasip etsin. Ecelimizdeki ölüm senaryosunu bize hayırlı kılsın.
Amin..

el-fatiha...
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
31
Halk yeterince bilgilenemediki diğer ülkelerde videolarını izlemişsinizdir son hızla gidiyorlar normal trafikte.Full korumalı böyle giderse ohooooo :salut:

demek diğer ülkelerin insanlarıda bilgilenememiş normal trafikte son hızla gidilmez kasklı yada kasksız :pr:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Neye kızıyorsunuz arkadaslar,
Kimin elinden ne gelir ki ?
Ne motosikleti süren arkadas nede o minibusteki insanlar bunu isteyerek ve bilerek yapmamıslar eminim. Ecel vaki olunca elden hiçbirşey gelmez. Sadece vesilelere kızarız Allah tarafından yaratılan olayların senaryosuna ve oyuncularına. Ama o oyuncularda bilmezler asla sahnenin o kısmından sonra onların artık bu oyunda olmayacaklarını. Senaryoda ne var asla bilinmez....
Allah rahmet eylesin tüm vefat eden kabir ehillerine. Allah bize kendinden baska dert vermesin insallah. Ölümün dahi hayırlısını nasip etsin. Ecelimizdeki ölüm senaryosunu bize hayırlı kılsın.
Amin..

el-fatiha...

Kusura bakma ama sana hiç katılmıyorum.Allah insana akıl fikir vermiş.Sen iradene sahip olamazsan tabiki ecel gelir senin başına.Ben şimdi zil zurna sahoş olsam ve motosiklete binip hız yapsam ecelimmi gelmiş olacak ? Bırakın bu işleri.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Ölümün dahi hayırlısını nasip etsin. Ecelimizdeki ölüm senaryosunu bize hayırlı kılsın. Amin..

Haklisin cerrahi kardes, olum gelecekse kacilmiyor.. Bari olumun de hayirlisi gelse basimiza, kalanlara daha az aci verecek daha az isyana surukleyecek olumler olsa..

Allah minibuste can verenlere de, motosikleti kullanan arkadasa da rahmet eylesin, ve yaralilara sifa, sag kalanlara da sabir versin..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cerrahi'ye ben de katilmiyorum. Bence kadercilikten ote tedbir alarak, insanlari bilinclendirerek bu tur olaylarin sayisisini ve masumlarin zarar gormesini engellemis oluruz. Kimse evlat acisi yasamasin. Gencecik insanlar olmesin. Biz hep onlarin ardindan umutlarini, gelecege dair hayallarini animsariz. Cok aci, cook...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Ben şimdi zil zurna sahoş olsam ve motosiklete binip hız yapsam ecelimmi gelmiş olacak ? Bırakın bu işleri.

Arkadaslar motorcu arkadasinki tedbirsizliktir belki, ama minibusteki kisiler icin tedbirsizlik ya da vurdumduymazlik diyemeyecegimize gore onlarinki kaderin ta kendisidir bence.. (Inanip inanmamak tercih meselesidir o yuzden ona yorum yapmam)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst