Son 9saat Motora

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
87
Hepinize iyi gunler en sonunda bende motorsiklet almaya karar vermis ve marka konusunda kararsiz kalmis biri olarak deneyimlerimi paylasmak istedim..
*bugun elimde cesitli markalarin ornek modelleri(ybr tarzi) düştüm bayilere
*O kadar fazla marka ve albenili modeli varki insan sasiriyor acaba nasil die
*Ramzey-Truva-Mondial-Jinlun-ve aklima gelemeyen 10larca marka....
Baktim butce az sorun cikartmiyacak motor olsun sifir olsun 1-2sene kullanayim fiyatlar hemen hep ayni hatta modeller bile yani ayni model hem mondial hem ramzey hem kanuni kullaniyor.....
*Jinlun da karar kildim daha evvel kullanan ve sikayet eden kimse yoktu ondan
*Forumda ve cevredeki bircok kisi 150cc lik capur tarzi kullandigini titreme yaptigindan sikayet etmis bana titresimsiz diye
http://www.jinlunmotosiklet.com/common/default.asp?id=14
Jinlun 125-c modelini tavsiye ettiler umarim pisman olmam.
*Yarin sabah gidip alicam gozume uyku girmiyor valla sat gecenin 01:40 ve saat 8e baya var uyumayi denicem ama ya gec kalirsam :cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hayırlı olsun ne diyelim madem karar vermişsin güle güle kullan:cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
dostum git 2nci el ybr al taş gibidir
jinlun alıp motordan soğuma
dertli olma yinede sen bilirsin ama durum bu...
tüm cinliler aynı kimisinde parca problemi yok kimisinde var
garantiler hepsi hikaye...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Hayırlı olsun. Ben de bugün motorumu sattım bi tuhafım, çünkü galiba ikinci motorum içinde anlaştım.:)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Hayırlı olur inşallah amaaaa Allaha yakın çine uzak ol derim...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
hayırlı olsun ne diyelim...sende çin furya sına karışacan demek :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun keşke ybr alsaydın, neyse sağlık olsun... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heyecanını anlayabiliyorum :) allah kazasız belasız sürüşler versin..
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Dusuk cc'li cruiser alirsan, surekli dip gaz gitmek zorunda kalirsin :farao:. Benden soylemesi. Bunun yerine ybr almayi da dusun derim.

Insallah icine sinen guzel bir motor alirsin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst