- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
- Konu Yazar
- #1
Yamaha crypton ((eski mootrum çinden gümrük çıkışı var)4.2 depo).3.200
honda innova((enjeksiyon+125+%100japon 3.7 depo ))4.200
tvs apache 150 2011((enjeksiyon+dijital ekran %100 hintli.. 16lt depo
honda innova((enjeksiyon+125+%100japon 3.7 depo ))4.200
tvs apache 150 2011((enjeksiyon+dijital ekran %100 hintli.. 16lt depo
Son düzenleme: