Son 1 hafta....

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Yamaha crypton ((eski mootrum çinden gümrük çıkışı var)4.2 depo).3.200
honda innova((enjeksiyon+125+%100japon 3.7 depo ))4.200
tvs apache 150 2011((enjeksiyon+dijital ekran %100 hintli.. 16lt depo
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
101
hayırlı olsun deyim şimdiden :queen: sercanım
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
k.bamayın bi tane daha konu açtım..kafanızı şişiyorum motor alımında hata yapmak istemiyorum geç olsun temiz olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst