- Konu Yazar
- #1
Artık hırsızlık haberlerini okumaktan her motor sesine irkilerek cama koşar oldum. Baktığımda scooter üzerinde iki kişi full face kasklı yavaş yavaş ilerliyorlardı sokakta insanlar vardı geçip gittiler. Benim motorum da yol üzerinde duruyordu. Gündüzleri oraya bırakıyorum binip gitmesi kolay olsun diye. Saat geç oldu aşağı inip motoru yerine alayım dedim tam aşağı indim aynı motor yine sokağa girdi. Ben motora binip marşa basınca hızlanıp devam ettiler. Belki çok paronayak oldum bilmiyorum ama dikkat etmek gerekiyor.