Şok Şok Şok...Honda CBR 125 3.500 YTL hem de 0 km

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Şimdi daha da hayran oldum...
Hem beygiri artacak hem fiyatı düşecek??

Yeni kasa Honda Civic, piyasaya girdiğinde eski kasadan daha mı ucuz oldu? :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
Şimdi daha da hayran oldum...
Hem beygiri artacak hem fiyatı düşecek??

Yeni kasa Honda Civic, piyasaya girdiğinde eski kasadan daha mı ucuz oldu? :cat:

ben de sana hayran oldum:cherry:

arkadaşım bak bi yamaha r6 ya eskisiyle yenisi arasında 3.500 ytl fark var.

cbr nin yenisi çıkınca eldekiler çıkarılmaya uğraşılacak.ben beygiri düşecek demiyorum ki.eskisinden daha güçlü olacak ve eskisinin fiyatı da haliyle düşük olacak(beygir gücü sadece örneklendirme amaçlı)

YENİSİNİN DEİL YANİ:cherry:

FAZLA UZATMAYALIM YARIN GİTCEM SORCAM İŞTE.O KADAR
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
2007 modeli gelince ellerinde olan 2006 cbr leri satmak için fiyat düşürebilirler :cat:

ama sadece 2006 lar için :wiinkk:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
Tamam yaa. Fazla uzatmaya gerek yok. Aydinli arkadas yarin isin aslini ogrenip bizi bilgilendirir.

Saglicakla.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
2007 modeli gelince ellerinde olan 2006 cbr leri satmak için fiyat düşürebilirler :cat:

ama sadece 2006 lar için :wiinkk:

ben de zaten sırf bu yüzden mümkün olabileceğini düşünüyorum.ben topiği açtıktan sonra hemen Skullhunter 2007 cbr ı duyurmuş.Ona da teşekkür ederim:rendeer:

Tamam yaa. Fazla uzatmaya gerek yok. Aydinli arkadas yarin isin aslini ogrenip bizi bilgilendirir.

Saglicakla.

Emredersin komutanım:cherry:
Dua edin de yarın hava yağışlı olmasın.Şu an dehşet yağış var(dı)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emin olmadan topic'e Şok Şok Şok...Honda CBR 125 3.500 YTL hem de 0 km başlık atmak pek doğru olmamış
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Neeeeee cıbır mobilet 5300 ytl mi....Başımıza taş yağıcak taşşşş:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
mete_han nerdesin leynnn senin gizliden gizliye cbr125 hastası oldunu biliyom bak hazır fiyatta düşmüş al kendine 1 tane istanbuldaki site üyelerinden gizli gizli binersin !

aha unuttum onu cızıklemişlerdi :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sahi çiziği ne zaman bitiyo şafağı kaç???:queen: :queen:
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aydınlı eger gercekten o fıyatsa bana ozelden haber et:wiinkk: :queen:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
aydınlı eger gercekten o fıyatsa bana ozelden haber et:wiinkk: :queen:

niye özelden etcekmişim:cherry:burdan oku işte:queen:

ta nazilli ye motor almaya mı gelcen(gerçi nerde oturduğunu da bilmiyom ama:wiinkk:)

yarına kadar sabredin bakalım sabah ola hayır ola:cherry:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
olması zor bence eğer olursa çok güzel olr oraya gelir alırım walla

2. elinin fiyatı okadar hatta daha pahalı
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
boyle bişey olamaz bayıler bellı bı fıyata satmak zorundadırlar
böyle buyuk bi indirim yapılırsa honda o bayinin alnını karışlar
:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ankara Honda bayisi Efe Honda'yla görüştüm. "Öyle bir şey yok" dedi arkadaş :cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
Muratd nerelerdesin bunu en iyi sen bilirsin ESKİŞEHİR Honda da çalışıyorsun değilmi bu arada yeni işin hayırlı olsun

buradayım abi geldimmm:):)evet eskişehir honda da işe başladım teşekkür ederim:)

5150ytl lik motorda zaten kar marjı çok düşük..yani şöyle söyleyim 3500'e kadar indirirlerse eğer zararına satarlar..

cbf in liste fiyatı 3190 ytl.eğer o motoru da 3500'e satıyorlarsa şimdiden söyleyim sağlam kazık atıyorlar..

tabi şöyle bir şeyde olabilir.ellerindeki cbr 2005 modelde olabilir..ki bu tip motorları yine bu kadar ucuza vermemesi lazım..
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
::eek:fftp::
mete_han nerdesin leynnn senin gizliden gizliye cbr125 hastası oldunu biliyom bak hazır fiyatta düşmüş al kendine 1 tane istanbuldaki site üyelerinden gizli gizli binersin !

aha unuttum onu cızıklemişlerdi :queen: :queen: :queen:
Hakkaten niye çizdiler onu, ne yaptı yine :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst