Windstopper şart gibi, begere nin balaklavasını bebde kullanıyorum, forumdan araştırıp almıştım, iyiki almışım.
Yün veya türevi içlik 7/10 derece ve rüzgarlı havada ve 1 saatlik sürüşte benim için yeterli gelmedi, yine üşüyorum.
Kışlık mont var fakat pantolon yok, içlik kar etmedi, diz ile kasık bölgesi rüzgara maruz kalınca olmadı.
Dağcılık klubunde tozluk kullanıyordum onu giyince ayaklar tamam fakat dizler üşüyordu, hadi dizlik bir nebze kesti ama yine de üşüyordum.
En son aynı yolu , yün içlik, üç katmanlı kışlık mont, yağmurluk takımı, tozluk ve kışlık eldiven ile yaptım, ellerim hariç, üşümedim süper dedim fakat eve girince anladım fena terlemişim.
İçlik giymeden yağmurluk takımını deneyeceğim fakat muhtemelen terleme olasılığım yüksek.
Bu yüzden Windstopper içlik ve kışlık pantolon düşünüyorum bakalım nasıl olacak.
Ayrıca geniş bir elcik koruma da deneyeceğim, üzerine bir de ısıtma olsa süper olurdu
