Ulen dedim yorumu yazıp gittin hangi ara hasta oldun![]()
Konu eskiymiş ellaaam![]()
Sen 3 kat dikkat abi ucak dustu diye seninde gazi keserler belki![]()
Ben bu gazla değil kaldığım odayi bi şehri ısıtırım! Bana döşeyin ulan boruları bana döşeyin! Ben kurtaracam anasını yediğimin ülkesini![]()
hala yün içlik diyorlar ya:queen:
ya kardeşim al eline yün içliği ağzınla üfle bakalım hava geçiyor mu? elek gibi değil mi? işte sana o havayı geçirmeyecek fakat arka kısımdan da nefes alacak özel üretim motosiklet içliği lazım.
motosiklete kışın biniyorsan bunu alacaksın. maske ve alt içlik şart oğlu şart. sonra dizleri sakatlayınca geri dönüşü yok. bu malzemeleri bir kere alır yıllarca kullanırsın. ben motomaxtan cold killer alt içlik ve maske aldım 4 yıldır kullanıyorum sıkıntı yok.
pahalı mı? hayır... al kullan sonra diyeceksin ki " parasını hak ediyormuş helal olsun. " kullanmadan anlaşılmaz.
ve lütfen artık şu " yün içlikçiler " bir aklını başına alsın. motosiklet bu kardeşim ya yün içlik ne yapar?:thumleft:
Boş iş bunlar,
dalgıç kıyafeti alacaksın, kaskı takacaksın..
Neopren kumaş herşeyi keser :queen:
Arkadaşlar paylaşma gereği duyuyorum,
içerden wind stopper vs termal içliklerimde evde mevcut olmasına rağmen,
normal sadece ince bir bluz giyiyorum,
üstüne deri mont + Tribord yatch club( decathlondan aldım 79TL) + spidi motor pant giyiorum (henüz içliğini giymedim bi kademe daha soğuyunca hava takıcam)
bizzat sabah temden işe gelmiş bulunmaktayım eldivenlerim hala yazlık ve termal içlikte giysem 8 derece de fayda etmedi sabah,
onuda halledeceğim,
Balaklava yerine saçları berbat ettiği için maske takıorum,
Artıları ------- üşümüyosun gayet.... o winstopper yagmurluk ne yagmur alıyor ne bir gram rüzgar içeri geçirmiyor gorevini yapıyor..
Eksileri ------- hareket hassasiyetinde düşme var.. (donarak düşen hassasiyet kadar değil tabii ki genede tercih ederim)
Arkadaşlar paylaşma gereği duyuyorum,
içerden wind stopper vs termal içliklerimde evde mevcut olmasına rağmen,
normal sadece ince bir bluz giyiyorum,
üstüne deri mont + Tribord yatch club( decathlondan aldım 79TL) + spidi motor pant giyiorum (henüz içliğini giymedim bi kademe daha soğuyunca hava takıcam)
bizzat sabah temden işe gelmiş bulunmaktayım eldivenlerim hala yazlık ve termal içlikte giysem 8 derece de fayda etmedi sabah,
onuda halledeceğim,
Balaklava yerine saçları berbat ettiği için maske takıorum,
Artıları ------- üşümüyosun gayet.... o winstopper yagmurluk ne yagmur alıyor ne bir gram rüzgar içeri geçirmiyor gorevini yapıyor..
Eksileri ------- hareket hassasiyetinde düşme var.. (donarak düşen hassasiyet kadar değil tabii ki genede tercih ederim)
Bu kadar basit işte! Gayet de güzel kombinlemişsin, tebrikler. AGV kaskta süpermiş!