Soğuktan korunmak için doğru bilinen yanlışlar ve gerçek koruma

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Ulen dedim yorumu yazıp gittin hangi ara hasta oldun :)
Konu eskiymiş ellaaam :)
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
347
hala yün içlik diyorlar ya:queen:

ya kardeşim al eline yün içliği ağzınla üfle bakalım hava geçiyor mu? elek gibi değil mi? işte sana o havayı geçirmeyecek fakat arka kısımdan da nefes alacak özel üretim motosiklet içliği lazım.

motosiklete kışın biniyorsan bunu alacaksın. maske ve alt içlik şart oğlu şart. sonra dizleri sakatlayınca geri dönüşü yok. bu malzemeleri bir kere alır yıllarca kullanırsın. ben motomaxtan cold killer alt içlik ve maske aldım 4 yıldır kullanıyorum sıkıntı yok.

pahalı mı? hayır... al kullan sonra diyeceksin ki " parasını hak ediyormuş helal olsun. " kullanmadan anlaşılmaz.

ve lütfen artık şu " yün içlikçiler " bir aklını başına alsın. motosiklet bu kardeşim ya yün içlik ne yapar?:thumleft:
 
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
138
hala yün içlik diyorlar ya:queen:

ya kardeşim al eline yün içliği ağzınla üfle bakalım hava geçiyor mu? elek gibi değil mi? işte sana o havayı geçirmeyecek fakat arka kısımdan da nefes alacak özel üretim motosiklet içliği lazım.

motosiklete kışın biniyorsan bunu alacaksın. maske ve alt içlik şart oğlu şart. sonra dizleri sakatlayınca geri dönüşü yok. bu malzemeleri bir kere alır yıllarca kullanırsın. ben motomaxtan cold killer alt içlik ve maske aldım 4 yıldır kullanıyorum sıkıntı yok.

pahalı mı? hayır... al kullan sonra diyeceksin ki " parasını hak ediyormuş helal olsun. " kullanmadan anlaşılmaz.

ve lütfen artık şu " yün içlikçiler " bir aklını başına alsın. motosiklet bu kardeşim ya yün içlik ne yapar?:thumleft:

Evet vallahi, arkadaşlar da bi termal içlik bir yün içliktir almış başını gidiyor. Daha fenası pilli ısıtma arayışına girmşler, kimi ayaklara mesh giy diyor, hayretler içerisinde kalıyorum. Yün içliği yürürken, termal içliği spor yaparken giy. Motosiklette aşırı rüzgara maruz kalıyorsun, rüzga kesici ürün kullan, rahat et değil m :) Bilinçlenemedik bir türlü.
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Ruzgar ve yagmur gecirmeyen kumastan motor montu ve motor pantolonu alin, Bir de saglam bir motor botu ve eldiven. Hicbir sey olmaz. Yani abartmayin derim. Tabii cok usuyen bir yapiniz varsa veya uzun yol gidecekseniz bir sey diyemem. Termal iclik almistim, onlari da motor kullanmayip uzun sure disarida soguk havada kalacagim zamanlarda kotun ve montun icinde(gezi vb) kullaniyorum hic usumuyorum.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Yündon kaşındırıyor :D http://urun.gittigidiyor.com/spor-outdoor/gore-tex-windstopper-termal-iclik-tisort-195900691?gclid=Cj0KEQiA4eqyBRDUh7Omv9vCtsoBEiQAspfs8ozbgcbNdu9abxcyngu8qmdDNdLihVNQO1LWWTU6MLMaAnK98P8HAQ&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0 bu nasıldır
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Edda marka termal içlik var bende 2 tane köşede ki doncudan tanesini 14 liraya aldım , 2 senedir giyiyorum hem pijama , hem içlik olarak (üstüne korumalı kot pantolon) İstanbul için gayet yeterli (Yerde kar yoksa motor kullanıyorum)
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
bu begere nin windstopper ozellikli balaklavasini aldim boynum hic ruzgar almiyor.icligini de deneyecegim
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Behere balaklava boyun koruyucu ve üst içlik kullanıyorum. Aldığım gün kurtulduğum gün oldu. O zamandan beri rahat biniyorum.
 
Katılım
25 Eki 2015
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O termal içliği umut bulut yaz kış giyiyor yinede faydası olmuyor hatta adama zararı oluyor bence :D
 
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
138
Yine yün içlik, termal içlik şeklinde konu açıldığından. Üste almak amaçlı yazıyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Boş iş bunlar,
dalgıç kıyafeti alacaksın, kaskı takacaksın..
Neopren kumaş herşeyi keser :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Arkadaşlar paylaşma gereği duyuyorum,

LgW2WJ.jpg


1Dl4l1.jpg


P6Zpbv.jpg


r8ojbB.jpg



içerden wind stopper vs termal içliklerimde evde mevcut olmasına rağmen,
normal sadece ince bir bluz giyiyorum,
üstüne deri mont + Tribord yatch club( decathlondan aldım 79TL) + spidi motor pant giyiorum (henüz içliğini giymedim bi kademe daha soğuyunca hava takıcam)
bizzat sabah temden işe gelmiş bulunmaktayım eldivenlerim hala yazlık ve termal içlikte giysem 8 derece de fayda etmedi sabah,
onuda halledeceğim,
Balaklava yerine saçları berbat ettiği için maske takıorum,

Artıları ------- üşümüyosun gayet.... o winstopper yagmurluk ne yagmur alıyor ne bir gram rüzgar içeri geçirmiyor gorevini yapıyor..
Eksileri ------- hareket hassasiyetinde düşme var.. (donarak düşen hassasiyet kadar değil tabii ki genede tercih ederim)
 
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
138
Boş iş bunlar,
dalgıç kıyafeti alacaksın, kaskı takacaksın..
Neopren kumaş herşeyi keser :queen:

Yanlış. Dalgıç kıyafeti giyerek bunları yazdığını sanmıyorum. Giymeyi dene sonra belirt istersen :) 2mm ve üzeri kalınlıkta kullanman lazım soğuktan korunmak için. O kalın kıyafetlerin içerisinde yarım saat sonra bacakların terden nasıl sırılsıklam oluyor bir dene bakalım 2. kere giymek isteyecek misin, nasıl pis kokacak terden. En fazla sadece dizlik şeklinde olanları kullanırsın ki o da giymesi çıkarması pratik değil

Adamlar motosiklet için ipince windstopper malzeme içlik geliştirmişler. Hem rüzgar geçirmiyor hem yağmur. En alt katmana ince bir içlik üzerine windstopper giy tamamdır, bu kadar basit.

Israrla yün içlik, termal içlik, neopren vs. tavsiye etmek akıl kârı değil :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------

Arkadaşlar paylaşma gereği duyuyorum,

içerden wind stopper vs termal içliklerimde evde mevcut olmasına rağmen,
normal sadece ince bir bluz giyiyorum,
üstüne deri mont + Tribord yatch club( decathlondan aldım 79TL) + spidi motor pant giyiorum (henüz içliğini giymedim bi kademe daha soğuyunca hava takıcam)
bizzat sabah temden işe gelmiş bulunmaktayım eldivenlerim hala yazlık ve termal içlikte giysem 8 derece de fayda etmedi sabah,
onuda halledeceğim,
Balaklava yerine saçları berbat ettiği için maske takıorum,

Artıları ------- üşümüyosun gayet.... o winstopper yagmurluk ne yagmur alıyor ne bir gram rüzgar içeri geçirmiyor gorevini yapıyor..
Eksileri ------- hareket hassasiyetinde düşme var.. (donarak düşen hassasiyet kadar değil tabii ki genede tercih ederim)

Bu kadar basit işte! Gayet de güzel kombinlemişsin, tebrikler. AGV kaskta süpermiş!

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

Arkadaşlar paylaşma gereği duyuyorum,

içerden wind stopper vs termal içliklerimde evde mevcut olmasına rağmen,
normal sadece ince bir bluz giyiyorum,
üstüne deri mont + Tribord yatch club( decathlondan aldım 79TL) + spidi motor pant giyiorum (henüz içliğini giymedim bi kademe daha soğuyunca hava takıcam)
bizzat sabah temden işe gelmiş bulunmaktayım eldivenlerim hala yazlık ve termal içlikte giysem 8 derece de fayda etmedi sabah,
onuda halledeceğim,
Balaklava yerine saçları berbat ettiği için maske takıorum,

Artıları ------- üşümüyosun gayet.... o winstopper yagmurluk ne yagmur alıyor ne bir gram rüzgar içeri geçirmiyor gorevini yapıyor..
Eksileri ------- hareket hassasiyetinde düşme var.. (donarak düşen hassasiyet kadar değil tabii ki genede tercih ederim)

Bu kadar basit işte! Gayet de güzel kombinlemişsin, tebrikler. AGV kaskta süpermiş!
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Bu kadar basit işte! Gayet de güzel kombinlemişsin, tebrikler. AGV kaskta süpermiş!


Teşekkür ederim pembe herseyle kombinlenir ::meleeek:::meleeek:

diğer içliklerimi de paylaşırım onlarda gayet faydalı seyler.. arkası yarın dizi gibi oldu :)
PS: kaska girme agv k3 ıghyk :) ama tipi guzel :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst