- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar öncelikle hepişnize slmlar formunuza yeni üye oldum ve yeni birde motor aldım çok bilgim yok yardımlarınızla ve bilgilerinizle bilgilendirirseniz sevinirim. şimdiden tskler.
motorum honda kinetic 110 luk motor marşla çalısmıyordu aküden dedik akü aldım. aküyü yeniledikten sonra 3. gün aynı sorunu yine yaptı büji den dir dediler onuda değiştirdim.(hiç tamirciye göstermedim sadece sordum tamirciden uyguladım
) sorun tam olarak bitmedi. simdi motoru soğuk havada 3- 4 saat sonra calıstıracak olsam marş almıyor. ayakla basarakta cok soguk olunca zor çalışıyor. bu normal bi durummu...
2.si bu motorun satısını üzerime almak istiyorum yapmam gereken nedir ve ücreti ne tutar.
ilginiz için tskler...
motorum honda kinetic 110 luk motor marşla çalısmıyordu aküden dedik akü aldım. aküyü yeniledikten sonra 3. gün aynı sorunu yine yaptı büji den dir dediler onuda değiştirdim.(hiç tamirciye göstermedim sadece sordum tamirciden uyguladım
2.si bu motorun satısını üzerime almak istiyorum yapmam gereken nedir ve ücreti ne tutar.
ilginiz için tskler...