sogukta zor çalışıyor. ( yardım )

Katılım
1 Şub 2010
Mesajlar
23
arkadaşlar öncelikle hepişnize slmlar formunuza yeni üye oldum ve yeni birde motor aldım çok bilgim yok yardımlarınızla ve bilgilerinizle bilgilendirirseniz sevinirim. şimdiden tskler.

motorum honda kinetic 110 luk motor marşla çalısmıyordu aküden dedik akü aldım. aküyü yeniledikten sonra 3. gün aynı sorunu yine yaptı büji den dir dediler onuda değiştirdim.(hiç tamirciye göstermedim sadece sordum tamirciden uyguladım:) ) sorun tam olarak bitmedi. simdi motoru soğuk havada 3- 4 saat sonra calıstıracak olsam marş almıyor. ayakla basarakta cok soguk olunca zor çalışıyor. bu normal bi durummu...

2.si bu motorun satısını üzerime almak istiyorum yapmam gereken nedir ve ücreti ne tutar.
ilginiz için tskler...
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Aynısı benim bu hafta başıma geldi daha sonra hiç çalışmadı bujiden ve buji kafasındanmış sizin sorunda bu olabilir daha iyi bilenler vardır mutlak belirteyim dedim sadece.Selamlar
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
gaz verirsen marş yavaşlar ve durur soğukta.Bi de gaz vermeden dene mobylette gibi almaya başlayınca gaz ver.cikle var ise onu da yarım çek tabi
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Kontak kapalı iken kick start (ayak marşı) nı uygula bi kaç kez, daha sonra kontağı açıp düğmeden marş yap, olmassa kontak açık şekilde ayak marşını kullan.Bu soğuk havalarda scooterların başlıca sorunlarıdır. Satışı üzerine almak icinde ruhsat sahibi ile notere gitmen lazım , yeni yasa yürürlüğe girdi ise 30-40 lira bi masrafı var, girmedi ise 250 lira civarı.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Denemediysen çok soğukta jigleni tam açıp tam gazla çalıştır.Ayakla veya elektrikli.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
şuan bendede o sorun var yedek akü taşıyorum yanımda :D ama işe yaramıyorrrr
karbürötöre giden hava girişini sök karbürötör ağzına elini koy kapat marşa bas çalışırsa çalışır çalışmazsa yağını kontrol et orta ayaktayken dene yağ tam olarak karterde olması lazım yan iken bi kısmı boşda kalıyo karterin pistonlara zarar verirsin yağın seviyesini kontrol et eksik olmasın yoksa çalışmaz motor soğuk havalarda , bujiye elektrik gidiyomu bak buji kablosuna su değerse ark yapar enerji güçsüz gider zamansız çakma yapar buda bir sebep olur çok değişik sebepleri vardır eğer yapamazsan ustaya göster karbürötör ayarıda olabilir ayar vidasını tam kapat sonra sola doğru 1.5 yada 2 tur aç çok milimliktir o vida dikkat et hava girişine elinle kapat tekrar tekrar dene olmadı temiz bir beze benzin bula hava girişine hafiften tıkarmış gibi yap tekrar marşa bas oda olmadı hepsini eski haline getir bujiyi sök çakmakla ısıt sonra hemen yerine tak dene :D kolay gelsin

yalnız hondanın karbürötör şekli bizim çinliler gibimi onu bilmiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
soğuk havalarda çalışmama sorunu genelde olur. aküyü yeni aldım ama 3.gün aynı sorunu tekrar yaptı diyorsan ya motorun yeterli şarjı üretmiyor yada aldığın akü şarj tutmuyor normal şartlarda 3 günlük bir akü motorun kar altında kalsa bile çalıştırır sen en yakın servise bir uğra derim motorunun önce bir şarj edip etmediğine baktır usta illaki sorunu senden ve bizlerden daha çabuk ve daha net bulacaktır....
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
20
Bujin ıslandıysa çalışmıyabilir
Bir çakmak ile ısıtmanın yararı vardır
ISLAK AKÜ YERİNEDE
KURU AKÜ KULLANIRSAN
DAHA GÜÇLÜ BASAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM SOĞUK
HAVALARDA BEN SCOOTERIME ŞAHSEN BÖYLE YAPTM
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
satış olayında şsnslısın 40 yl civarı tutuyomuş araç satışı yaptı arkadaş geçen gün,90 cc lik motorun satışına 215 tl vermiştik,nasıl geçirmişler senelerce vicdansızlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst