- Katılım
- 21 Nis 2005
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #1
Bu pazarda biraz yükseklerde huzur arayayım dedim. Vurdum kendimi
sogucak yaylasının yollarına hemde bu sene görmek pek nasip olmayan karı
görürüm dedim. İyide etmişim. Evet bazı yerlede motoru itmem gerekti
bazı yerlerde azdaha jinluncan gidiyodu aşagıya zor durduk.
ama engüzel geçişleri resimleyemedim e henüz aynı anda resimde çekemiyorum.
Ama pek vaktimde yoktu tadı damaklık bi gezi oldu zira biras sonra zaten donuk olan kar iyice buza kesecekti.
En tırstıgım anda indikten sonra oldu çıkarken bikaç avcı görmüştüm,
ne avladıklarını ineken sordum domuz bekliyorlarmış.
sogucak yaylasının yollarına hemde bu sene görmek pek nasip olmayan karı
görürüm dedim. İyide etmişim. Evet bazı yerlede motoru itmem gerekti
bazı yerlerde azdaha jinluncan gidiyodu aşagıya zor durduk.
ama engüzel geçişleri resimleyemedim e henüz aynı anda resimde çekemiyorum.
Ama pek vaktimde yoktu tadı damaklık bi gezi oldu zira biras sonra zaten donuk olan kar iyice buza kesecekti.
En tırstıgım anda indikten sonra oldu çıkarken bikaç avcı görmüştüm,
ne avladıklarını ineken sordum domuz bekliyorlarmış.