Sogucak Yaylasi Sapanca Sakarya

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Bu pazarda biraz yükseklerde huzur arayayım dedim. Vurdum kendimi
sogucak yaylasının yollarına hemde bu sene görmek pek nasip olmayan karı
görürüm dedim. İyide etmişim. Evet bazı yerlede motoru itmem gerekti
bazı yerlerde azdaha jinluncan gidiyodu aşagıya zor durduk.
ama engüzel geçişleri resimleyemedim e henüz aynı anda resimde çekemiyorum.
Ama pek vaktimde yoktu tadı damaklık bi gezi oldu zira biras sonra zaten donuk olan kar iyice buza kesecekti.
En tırstıgım anda indikten sonra oldu çıkarken bikaç avcı görmüştüm,
ne avladıklarını ineken sordum domuz bekliyorlarmış.

dsc0001if6.jpg

dsc0002de8.jpg

dsc0003go5.jpg

dsc0004jf3.jpg

dsc0005cs3.jpg

dsc0006ku9.jpg

dsc0007zj0.jpg

dsc0008th1.jpg

dsc0009we6.jpg

dsc0010we5.jpg

dsc0011ez8.jpg

dsc0012sk9.jpg

gog1cq6.jpg

gog2ah7.jpg

gog3mq6.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tam karadeniz turuna başlıyorum yarın benim için cesaret oldu senin kareler alıştırma yaptım biraz ellerine tekerine sağlık bunları bizimle paylaştığın için.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
ultraukala hocam sagol ama biz mutluyuz böyle.
ümmet hocam şeref duydum. Kışın karadeniz turu tam hayalimdeki şey. İnşallah birgün beraber yo yapmak nasip olur.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
BENCEDE KARADENİZ turu herkesin yapmak istedigi bir sey :)

Oduncu kardeş sanada bir enduro alalım artık ya olmuyo boyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst