şöför dediğin budur canııım

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
sponsor + erken başlangıç:wiinkk:
büyük bi kesimin aldıgı motor onun herşeyi oldugu için..
ona canı gibi baktıgı için pek bölyle şeylere kalkışmaz..
ama kendi adıma motor parçalandıktan sonra:p yeni bi motor devlet tarafından saglanacaksa en kralını yaparım
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
o deilde girişde adam lastik yakıyo oraya bitdim ben kardeşim o lasdiği yakıcağına bana wersende ben kullansam enazından 2sene kullanırdık yaw yazık oldu lastiğe o kaç para bilionmu sen:mrgreen:
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Paylaştığınız için teşekkerler, adrenalin dolu bir görüntü, helal olsun başka denilecek birşey yok.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
o motoru bana verin ben de yaparım be aynı hareketlerii (klasik türk lafı)

bakıyorum da sitede Türk çok :mrgreen: , sorsan birçoğu yapabilir burdaki arkadaşların.
"bekara karı boşamak kolay" lafını boşa dememiş atalarımız.
bu sitede bu tür hareketler yapabilen veya yapabilecek kişi sayısı bir elin parmaklarından fazla değil.
adamlar kabiliyetli kardeşim, basit işler değil bunlar. bize de helal olsun demek düşer.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
75
hehe acaba bu kadar ıyı olabılmek ıcın kac tane motor dagıttılar ve yaralandılar bene en az 5 6 kırık vardır bunlarda bı tanesıde kesın kafasında
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
ülen ben düz yolda süremiyom adamlar altından giriyo üstünden çıkıyo be uyuz oldum:pr:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Ben şahsen yapmayı istemem bu hareketleri bunları ki tamamen akrobasi
bu hareketleri yapıncaya kadar çok kolu bacağı kırılır adamın canıma kıyamam ben
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
yaptıkları harekete bak bide o olmayan kafaya kask takmışlar güvenliğide elden bırakmıyorlar helal olsun adamlara
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst