Motoru şaseye ne kadar sağlam bağlarsanız o kadar fazla titretir eğer titreşim varsa. Yaptığınız değişikliğin titreşime faydasını anlamadım.
hayır zaten çok fazla titreşimi yok bu yeni cub ların..lakin üzerindeki demir saplamalar ısıdan ve bir süre geçtikten sonra uzama yaparlar.bu da hem titreşime hemde vites geçişlerindeki konforu olumsuz etkiler..çelik saplamada uzama esneme olayı olmadığı için motor pert e çıkana kadar aynı sıkılıkta kalacaktır..çelik saplamaları takarken kaucuk conta da koyduk bu nedenle titreşim yok haliyle..
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------
sende bendensin bende truva cub a alarm, iridyum buji, ısıtmalı elcik taktım arka cant a disk fren ve bir diş farklı şanzuman dişli oranları ile hızını arttırdım ama cantların cok iyi olmuş bendemi yapsam
bu arada ön far grenajını cam elyaf fiber ile farklı bir şekilde yapıp bi xenon yaptım muayeneden de geçti ama rölantide yetiştiremiyor söktüm onuda bir boş zamanda strator sargılarını güçlendirecez
jantlara el at derim kesinlikle

disk fren olayını görüntüden çok güvenli durabilmek adına kampana olarak bırakıcam..ama zenon ve eksoz uygulaması düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------
Benimde bu tarz düşüncelerim var.. Bi çinliyi japon parçalarıyla donatmak

Güzel olmuş.
Tşk ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------
O motora bi de iki kişi mi bindiniz :cyclopsan ekzantrik niye vuruyormu şimdi anlaşıldı !
Burak yaptığın harcamaların bu kısmını evren den iste bence :mrgreen:
Ben bindiğimde herşey güzeldi :cat:
Neyse şimdi daha da güzel olmuş :cat:
Erhan abicim teşekkür ederim

evren geldiğinde bir güzellik düşüneceğiz tabi kendisine

)senin DL nin yanına mutlaka böyle bir cup almalısın abi günlük kullanım için..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------
Çok güzel olmuş eline sağlık bende Altınoluk'da oturuyorum yazın oraya çok geliyorum okullar kapansın görüşelim .
daha 2 gün önce oradaydım yamaha bayii ne gitmiştim 1-2 model bakmak için..görüşelim tabi çok sevinirim

özelden tel. yazarsan dönerim sana..