- Katılım
- 18 Haz 2010
- Mesajlar
- 473
- Konu Yazar
- #1
Minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri ve kamyonlar ile ilgili şikayetler "1530" a kısa mesajla iletilebilecek.
Son günlerde meydana gelen trafik kazaları gündemde yerini korurkan İstanbul Büyükşehir Belediyesi yeni bir uygulamaya başladı. Buna göre artık şikayetler kısa mesaj yoluyla da iletilebilecek.
Sistemle ilgili belediyeden yapılan açıklamayla şöyle denildi: "İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı toplu ulaşım hizmetlerinde sorunların giderilmesi, vatandaşların yönetime katılım, denetim yapması ve şikâyetlerini bildirmesi için cep telefonlarından kısa mesaj hattını hizmete soktu. İstanbul trafiğinde; minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri, kamyonlar ile ilgili şikâyet ve öneriler için Alo Beyaza Masa 153 hattı cep telefonlarından kısa mesaj hattı olarak da kullanılacak.
Vatandaşlar tüm operatörlerden 1530 kısa mesaj numarasını yazdıktan sonra şikâyet, yer, plaka belirterek isterlerse isimlerini de yazarak kısa mesaj ile iletebilecekler. Beyaz Masa'ya gelen mesajlar Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kısa sürede değerlendirilerek gerekle yasal işlemler yapılacak"
DHA
Kaynak:mynet.com
Link:http://haber.mynet.com/detay/guncel...edium=www&utm_campaign=home_haber_thumbnail_4
Son günlerde meydana gelen trafik kazaları gündemde yerini korurkan İstanbul Büyükşehir Belediyesi yeni bir uygulamaya başladı. Buna göre artık şikayetler kısa mesaj yoluyla da iletilebilecek.
Sistemle ilgili belediyeden yapılan açıklamayla şöyle denildi: "İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı toplu ulaşım hizmetlerinde sorunların giderilmesi, vatandaşların yönetime katılım, denetim yapması ve şikâyetlerini bildirmesi için cep telefonlarından kısa mesaj hattını hizmete soktu. İstanbul trafiğinde; minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri, kamyonlar ile ilgili şikâyet ve öneriler için Alo Beyaza Masa 153 hattı cep telefonlarından kısa mesaj hattı olarak da kullanılacak.
Vatandaşlar tüm operatörlerden 1530 kısa mesaj numarasını yazdıktan sonra şikâyet, yer, plaka belirterek isterlerse isimlerini de yazarak kısa mesaj ile iletebilecekler. Beyaz Masa'ya gelen mesajlar Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kısa sürede değerlendirilerek gerekle yasal işlemler yapılacak"
DHA
Kaynak:mynet.com
Link:http://haber.mynet.com/detay/guncel...edium=www&utm_campaign=home_haber_thumbnail_4
Son düzenleme:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.