Sms at ceza yesin :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri ve kamyonlar ile ilgili şikayetler "1530" a kısa mesajla iletilebilecek.

Son günlerde meydana gelen trafik kazaları gündemde yerini korurkan İstanbul Büyükşehir Belediyesi yeni bir uygulamaya başladı. Buna göre artık şikayetler kısa mesaj yoluyla da iletilebilecek.

Sistemle ilgili belediyeden yapılan açıklamayla şöyle denildi: "İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı toplu ulaşım hizmetlerinde sorunların giderilmesi, vatandaşların yönetime katılım, denetim yapması ve şikâyetlerini bildirmesi için cep telefonlarından kısa mesaj hattını hizmete soktu. İstanbul trafiğinde; minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri, kamyonlar ile ilgili şikâyet ve öneriler için Alo Beyaza Masa 153 hattı cep telefonlarından kısa mesaj hattı olarak da kullanılacak.

Vatandaşlar tüm operatörlerden 1530 kısa mesaj numarasını yazdıktan sonra şikâyet, yer, plaka belirterek isterlerse isimlerini de yazarak kısa mesaj ile iletebilecekler. Beyaz Masa'ya gelen mesajlar Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kısa sürede değerlendirilerek gerekle yasal işlemler yapılacak"

DHA

Kaynak:mynet.com

Link:http://haber.mynet.com/detay/guncel...edium=www&utm_campaign=home_haber_thumbnail_4
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
kaç milyon kişi yaşıyor istanbulda
güzel bir uygulama ama o sistem çöker bence
ayrıca sırf mesaj yüzünden ceza yemek ne kadar adil
eğer ispatlanamazsa itiraz ile o cezadan kurtulunabilir
istanbul içni hep pratik, uygulaması kolay ve sonuç alınabilecek şeyler yapılmalı
hiçbir şey yetmiyor istanbula
daha fazla hizmet, denetim vs. olmalı
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
"Vatandaşlar tüm operatörlerden 1530 kısa mesaj numarasını yazdıktan sonra şikâyet, yer, plaka belirterek isterlerse isimlerini de yazarak kısa mesaj ile iletebilecekler. Beyaz Masa'ya gelen mesajlar Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kısa sürede değerlendirilerek gerekle yasal işlemler yapılacak"


Yazdıklarına göre izlemeye alabilirler. Eğer sistem tam anlamıyla kurulursa o an o dakika mobese kameralarından nerede ne yapmış bakıp değerlendirebilirler bence
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
ooo süper elimde bir kaç plaka var almıştım zamanında mesaj atayım !! :)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
hiçbir işe yaramayacak malesef. nasıl ispat edicezki? hadi olduki ceza yazıldı, hatta 39 kere yazıldı, 40.sınıdamı yazıcaklar hiçbişe yokmuş gibi.
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Bende çok merak ediyorum nasıl olcak.
Uygulamaya geçmeleri hayli zaman alcak.
İstanbulda günde en az 2000 mesaj desek bunları incelemek mobese kayıtlarını aramak vs. desek ohooo günler sürer...
Ama bunu öne sürdüklerine göre bi bildikleri vardır :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Aldığım yüksek istihbarata göre atılan smsler mobese kameraları tarafından doğrulandıktan sonra ceza kesilecek..
Salt ihbara bağlı olarak polis dahi ceza kesemiyor bildiğiniz üzere..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bende kafama göre yer mekan söyleyeyim sms atıyım o zaman böyle bişeyin olcağını sanmıyorum
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e iyiymiş. hiç bir yerde sistemin "ücretsiz" olup olmayacağı belirtilmemiş. şimdi bu durumda bizim milletimiz her şeyin "suyunu" çıkarmaya meraklı olduğu için bunun da "suyunu" çıkarmaya meyledecek bahanesiyle sistem elbetteki bal gibi "ücretli" olacak. her SMS, 50 kuruştan bayaa bir yekün tutar. ihbarlara bakılmasına gere yok, zaten paralara bakmaktan ihbarlara bakmaya zaman kalacağını sanmam.

ulen ne uyanık devletimiz var, fırsatları değerlendirmede dünyada bir eşimiz daha yok. hazır olaylar sıcak, tepkiler zirvede ikeni bir taşla vurdukları kuş sayısına bakar mısınız?

1) sistem göz boyamam da olsa, tepkileri yumuşatır
2) devlet olaylara anında çözüm üretir imajı verilir
3) denetlenmek istenen kesime, (tamamına olmasa da hatırı sayılır bir kısmına) bir müddet de olsa göz dağı verilir
4) daha da bir sürü şey sayılır da en önemlisi kasalar doldurulur. (SMS ücretleri yarı yarıya operatörler ve belediye arasında paylaşılırsa her kasaya hatırlı rakamlar dolar, vatandaş mesut, devlet mesut yaşar giderler)

sistemi düşünen adamı takdir etmek gerek aslında. her ne kadar "her seferinde işin şeytanlığına" çalışsa da, milli zekamızı bir kez daha gösterdiği için...
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
e iyiymiş. hiç bir yerde sistemin "ücretsiz" olup olmayacağı belirtilmemiş. şimdi bu durumda bizim milletimiz her şeyin "suyunu" çıkarmaya meraklı olduğu için bunun da "suyunu" çıkarmaya meyledecek bahanesiyle sistem elbetteki bal gibi "ücretli" olacak. her SMS, 50 kuruştan bayaa bir yekün tutar. ihbarlara bakılmasına gere yok, zaten paralara bakmaktan ihbarlara bakmaya zaman kalacağını sanmam.

ulen ne uyanık devletimiz var, fırsatları değerlendirmede dünyada bir eşimiz daha yok. hazır olaylar sıcak, tepkiler zirvede ikeni bir taşla vurdukları kuş sayısına bakar mısınız?

1) sistem göz boyamam da olsa, tepkileri yumuşatır
2) devlet olaylara anında çözüm üretir imajı verilir
3) denetlenmek istenen kesime, (tamamına olmasa da hatırı sayılır bir kısmına) bir müddet de olsa göz dağı verilir
4) daha da bir sürü şey sayılır da en önemlisi kasalar doldurulur. (SMS ücretleri yarı yarıya operatörler ve belediye arasında paylaşılırsa her kasaya hatırlı rakamlar dolar, vatandaş mesut, devlet mesut yaşar giderler)

sistemi düşünen adamı takdir etmek gerek aslında. her ne kadar "her seferinde işin şeytanlığına" çalışsa da, milli zekamızı bir kez daha gösterdiği için...

Öncelikle siyasi konulara değinmemekte fayda var çok kişi uyarı aldı bildiğim kadarıyla :)

Ücretsiz olursa dediğiniz gibi suyu çıkar.
Ama cüzzi bi miktar olsa bence daha iyi.
Plaka kontrol edilip ceza yazılmasın onu geçelim.
Sadece tele uyarı mesajı gibi birşey gelse içerisinde aracın plakası hatası yazsa. O bile yeterli olucaktır bence ..
Bakalım Ankaradanda böyle bir sistem yapalım diyen çıkacakmı..
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
34
e iyiymiş. hiç bir yerde sistemin "ücretsiz" olup olmayacağı belirtilmemiş. şimdi bu durumda bizim milletimiz her şeyin "suyunu" çıkarmaya meraklı olduğu için bunun da "suyunu" çıkarmaya meyledecek bahanesiyle sistem elbetteki bal gibi "ücretli" olacak. her SMS, 50 kuruştan bayaa bir yekün tutar. ihbarlara bakılmasına gere yok, zaten paralara bakmaktan ihbarlara bakmaya zaman kalacağını sanmam.

ulen ne uyanık devletimiz var, fırsatları değerlendirmede dünyada bir eşimiz daha yok. hazır olaylar sıcak, tepkiler zirvede ikeni bir taşla vurdukları kuş sayısına bakar mısınız?

1) sistem göz boyamam da olsa, tepkileri yumuşatır
2) devlet olaylara anında çözüm üretir imajı verilir
3) denetlenmek istenen kesime, (tamamına olmasa da hatırı sayılır bir kısmına) bir müddet de olsa göz dağı verilir
4) daha da bir sürü şey sayılır da en önemlisi kasalar doldurulur. (SMS ücretleri yarı yarıya operatörler ve belediye arasında paylaşılırsa her kasaya hatırlı rakamlar dolar, vatandaş mesut, devlet mesut yaşar giderler)

sistemi düşünen adamı takdir etmek gerek aslında. her ne kadar "her seferinde işin şeytanlığına" çalışsa da, milli zekamızı bir kez daha gösterdiği için...

arkadaşım, devleti ben ve hür iradesi olan halk seçti.

sen ne devlet düşmanı 1 insansın böyle. sana bir hizmet sunmuş devlet

sonuçta telefon operatörleri ücretli devlet ne yapsın.+gprs hizmeti alanlara

(ayda 5tl +3 ay bedava imiş )

şikayet mesajı yollarsan dikkate alıp takipe alıcak.

50 kuruş olayını sen g... uydurmuşsun bence link göster.

atıp tutmak bedava
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst