Sakın sakaın sakın ha. Sm ler dünyadaki en gereksiz motosikletlerdir. Konfor yok, son sürat desen yok. ivmelenme var ama yalandan var. Gazı veriyorsun önü kalkıyor, frene basıyorsun arkası kalkıyor. Biz motosiklet sürücüsüyüz arkadaşlar manyak mıyız biz? Kaldı ki tek tekerde ivmelenme yavaş, ön teker üstünde frenleme uzun olur. İyi değğğiiillll. Almayın, aldırtmayın! Bu oyuna dahil olmayın!
Titreşimden cocuğunuz olmayacak, yanınızdan 300-500 lük motosikletler el sallayacak, poponuz mu? Nasır tutacak! Üstüne üstlük yanlışlıkla ön tekeri önünüzde giden arkadaşınızın üstüne indirebilirsiniz?
Aklınız başınızdaysa o motordan koşarak uzaklaşın. Değilse hayırlı olsun.